איך משיגים צפיות ביוטיוב

איך להשיג צפיות ביוטיוב

אנשים רבים שואלים את עצמם איך זמרים ואמנים הצליחו להגיע למיליון ואף מיליארדי צפיות בסרטון אחד? איך להשיג צפיות ביוטיוב ? האם גם אני יכול להיות פופלרי ולהרוויח כסף?
אז ריכזנו עבורכם כמה טיפים שיוכלו לעזור לכם על מנת להגיע לכמות צפיות מכובדת עבור הסרטון, הקליפ או קטע הוידאו שהפקתם במיוחד.

תייגו את הסרטון ביוטיוב

בזמן שאנחנו מעלים את הסרטון ליוטיוב, מומלץ לתייג אותו במילות מפתח (מילות החיפוש) שתרצו שהסרטון יקודם בהן. כמו כן ניתן לשייך את הסרטון לקטגורייה המתאימה של סוג ותוכן הסרטון ובכך להשיג קהל יעד מסוים שמתעניין בסרטונים שלכם ולא סתם נכנס כדי לראות ולצאת לאחר 10 שניות של צפייה.

תיאור הסרטון

על מנת לתת לצופה קצת רקע על הסרטון, אנו ממליצים לכם לכתוב תיאור תמציתי של הסרטון. לא כזה שהצופה יאבד מהסקרנות שלו, אלא תיאור שילהיב אותו ויתן לו חשק לצפות בכל הסרטון. חשבו היטב לפני שתכניסו את התיאור.

כתוביות

אנו ממליצים לכם להוסיף כתוביות לסרטון שתפרסמו. לא מעט אנשים נכנסים ליוטיוב ממכשיר הסמארטפון שלהם כשהסאונד מוגדר על שקט. אם תכניסו כתוביות לסרטון, תוכלו להקל על האנשים שגולשים על שקט. נכון, זה די כאב ראש ובהחלט כשמדובר בסרטון ארוך אבל זה אכן שווה את המאמץ.

קידום ופרסום ביוטיוב

מערכת הפרסום של יוטיוב אפשרת לקבל אלפי צפיות איכותיות בעלויות מאוד נמוכות, לאחר שהסרטון באויר מומלץ להקים קמפיין פרסום אשר גם יעודד ויראליות.

Playlists

הוסיפו סרטים וסרטונים אחרים שיצרתם לצד כל סרטון על מנת להגדיל את הסיכויים שצופה שצפה בסרטון מסוים יצפה גם בסרטון הבא.

קניית צפיות ליוטיוב

אנו בטרופיק מספקים עבורכם שלל אפשרויות של צפיות, לייקים ועוקבים לרשתות החברתיות הפופולריות כאשר יוטיוב נכללת בתוכן. קניית צפיות ליוטיוב יוכלו לספק עבורכם קפיצת דרך להתחלה להרוויח יותר צופים וגולשים אמיתיים שיתעניינו בסרטונים וימשיכו לצפות גם בסרטונים הבאים שלכם. אנו ממליצים לכם לרכוש ולנסות אותנו וכך להרוויח צפיות וקהל גדול יותר לערוץ היוטיוב שלכם.

 

Scroll to Top