אינסטגרם בעברית

אינסטגרם בעברית

למרות שאפליקציית האינסטגרם באנגלית ולמרות שרוב החשבונות החמים והמבוקשים כמו להקות, מפורסמים, מותגי אופנה מובילים ושאר שטיקים נעשים באנגלית, אם העסק שלכם פונה אך ורק לקהל הישראלי, שווה להשקיע בפוסטים ותיוגים בעברית. חשוב מאוד לעשות את זה בצורה חכמה זאת אומרת שגם אם אתם בוחרים לתייג ולעשות האשטגים בעברית, עדיין את החשבון עצמו מומלץ כן לעשות באנגלית.

 

השילוב הזה בין האנגלית לעברית הוא שילוב חכם ונכון אבל קחו בחשבון שאם אנשים מחול נחשפים אליכם בדרך כזו או אחרת הם לא יבינו עד הסוף על מה מדובר.

 

דוגמא למותג ישראלי שעושה את זה ממש מצוין הוא חברת Castro שאמנם כבשו גם יעדים בחו״ל ובכל זאת מרכז הפעולה שלהם בארץ.

 

ל- Castro חשבון אינסטגרם פעיל עם 222k עוקבים ויותר מ-2,400 פוסטים. השימוש שלהם באינסטגרם בעברית נעשה בעיקר בתיאורי המוצר עצמם הכוללים צבעים, בדים, מידות ומחירים אבל התיאור של התמונה עם התיוגים עצמם נעשים כמובן באנגלית – למה? משום שזה מושך יותר תנועה לחשבון, מגדיל את כמות העוקבים וכמובן יותר סקסי ויותר ממותג.

 

חברה נוספת שהיא גאווה כחול לבן לכל הדעות ובכל זאת יש לה גם פעילות ענפה בחו״ל היא אל על. אחרי אלעל עוקבים 17.3k עוקבים ויש לה למעלה מ-584 פוסטים שכמובן מתרכזים ביעדים של החברה. למרות שמדובר בחברה ישראלית לכל דבר, רוב התיוגים ורוב ההאשטגים שלה נעשים בשפה האנגלית.

 

דברים שאתם חייבים לדעת כשאתם פותחים חשבון אינסטגרם בארץ

מאוד חשוב קודם כל למקד את קהלי היעד שלכם ולדעת למי אתם פונים. שנית, תעשו שימוש חכם בתמונות כלומר מצד אחד אל תפציצו אבל מצד שני כן כדאי לשמור על תנועה חזקה של תמונה ביום לפחות. בתור חשבון פעיל למטרות עסקיות אתם צריכים לעקוב אחרי אנשים או אחרי חשבונות אחרים שמצד אחד קשורים אליכם בדרך כזו או אחרת ומצד שני גם להם יש כמות גדולה של עוקבים רק כך תצליחו להגדיל את התנועה שלכם. השקיעו בהאשטגים שלכם זמן, מחשבה ויצירתיות ולכו על כאלה עם כמות גדולה של פוסטים.

אינסטגרם בעברית

Scroll to Top