Image

אינסטלטור בירושלים מסביר על כל מה שרציתם לדעת על ברזי אינטרפוץ


אין ספק כי אחד המוצרים הפונקציונליים החשובים בכל בית או בית עסק הוא הברז. במטבח, בחדר האמבטיה, בשירותים אנו עושים בברזים שימוש יומיומי קבוע. בנוסף, הברזים אותם אנו בוחרים אמורים להשתלב גם מבחינה עיצובית ואסתטית בחלל שלנו ולכן אינסטלטור מקצועי מירושלים בחר לספר לכם על ברזי אינטרפוץ.


 


מה זה ברז אינטרפוץ?


אינטרפוץ הוא אחד מבין 3 סוגי ברזים שהפכו בשנים האחרונות לפופולאריים במיוחד. בעוד לפני שנים רבות, ברזים היו נחשבים לאביזר מלכותי, היום מדובר במוצר צריכה בסיסי וניתן להנות ממגוון של ברזים בכל הצורות והסוגים. מקור שמם של ברזי האינטרפוץ בא מגרמניה והמשמעות של השם הוא מתחת לטיח. המשמעות היא שאת הברזים מתקינים מתחת לקיר ולכן אין אנו רואים אותו. הפטנט שבברזים מסוג זה הוא שיש להם כמה כניסות גם למים חמים, גם למים קרים וגם לראש המקלחון ו/או לאמבטיה. ברזים עם 3 יציאות נקראים דרך 3 וברזים עם 4 יציאות דרך 4.


 

ברזי אינטרפוץ יתרונות


1.           נוחים מאוד לתפעול אין צורך לכוון שני ברזים בכדי להשיג את הזרם האופטימלי בטמפרטורה הנכונה


2.           מתאימים למגוון שימושיים מקלחות וגם כיורים


3.           מגיעים במגוון של גדלים, מחירים, צורות וחומרי גלם כך שבקלות ניתן לבחור ברז אינטרפוץ בכל תקציב שהוא. מחירי הברזים בשוק נעים בין 150-900 שקלים. ככל שהברז מיוצר בטכנולוגיה מתקדמת ובארצות מתקדמות כמו אירופה או ארה״ב הוא יהיה יקר יותר, אך יש גם דגמים מעולים המיוצרים בסין למשל.


4.           אסתטי ויפה לעין מכיון שמנגנון הברזים מותקן מתחת לקיר זה מעניק לחדר האמבטיה מראה נקי ואלגנטי.


5.           אינם מחייבים עבודת תשתית מורכבת ולכן נחשבים לפתרון הקל, הנוח והזול ביותר.


 


כדאי להתייעץ עם אינסטלטור מוסמך לגבי סוג הברזים שמתאימים לכם ולבחור בברזים איכותיים, כדי שלא תצטרכו להחליף ברז כל כמה זמן. יש לוודא שהברזים מגיעים סגורים, עם התקן שלהם ועם האחריות זה מאוד חשוב.


 

Scroll to Top