Image

בלוגים לעיצוב הבית

אם ברצונכם לחדש משהו בבית או שאולי עברתם דירה ואתם רוצים לעצב את כל הבית מחדש אז מומלץ להתחיל את החיפוש בבלוגים לעיצוב הבית. לפני שבכלל יוצאים מהבית או קונים פריטים תתחילו מהבלוגים לעיצוב הבית שתוכלו למצוא באינטרנט ואפילו בעברית. לא רק שתוכלו לקבל רעיונות מדליקים וטיפים לעיצוב הבית תוכלו גם לחסוך הרבה כסף בעזרת הבלוגים. למשל, כאשר תרצו לקנות רהיטים או אביזרים תוכלו לקרוא בבלוגים על מבצעים משתלמים. לא חשוב אם מדובר ברענון העיצוב בבית, עיצוב בית מאפס או אולי רק עיצוב חדר בודד (לדוגמה כאשר מתווסף תינוק למשפחה) – תמיד מומלץ להתחיל מהבלוגים לעיצוב הבית. רשת האינטרנט מלאה בלוגים העוסקים בעיצוב בכלל ועיצוב הבית בפרט, בשפה העברית וגם בשפות זרות. אני ממליצה מאוד על הבלוגים לעיצוב הבית בעברית מכיוון שהם בלוגים אשר נכתבו על ידי ישראלים. כאשר הם מדברים על מבצעים של רהיטים אז אי יודעת שהחנות נמצאת בהישג יד ולא בשדרה החמישית של ניו יורק.

 

אז אם אתם חושבים על עיצוב הבית,אני ממליצה לכם להתחיל מהבלוג 'הביתה' – זוהי חנות אינטרנטית בה אפשר לקנות רהיטים וחפצים אך היא מציגה גם בלוג מעניין מאוד ואיכותי לעל מי שמתעניין בעיצוב הבית. בבלוג 'הביתה' תוכלו למצוא ביקורי בית מצולמים המציגים עיצובי בתים של אנשים מהיישוב עם הסברים ותמונות. זה תמיד מעניין לראות מה אנשים הצליחו להשיג בעזרת יצירתיות. לכל בית יש עיצוב וסיפור מאחוריו וזה באמת מעורר השראה רבה. בהחלט מומלץ לכל מי שרוצה לראות כמה שיותר סגנונות עיצוביים בשביל למצוא כיוון כללי לעיצוב הבית שלו. ללא ספק אחד מהבלוגים לעיצוב הבית המועדפים עליי.

 

עוד בלוג מעולה ואהוב הוא הבלוג של דנה ויאנו העוסק בעיצוב פנים, אדריכלות, לייף סטייל, מוזיקה, אוכל ומשפחה. הבלוג אהבו עליי מאוד ואני ממליצה עליו בחום בזכות כתבות ה'עשה זאת בעצמך'. כתבות ה'עשה זאת בעצמך' מציגות עיצובים מגניבים אשר ניתן לאלתר ולעשות לבד באמצעים ביתיים. אין דבר יותר מעורר השרה מלראות איך משטח עץ חסר שימוש הופל להיות לרהיט מעוצב. מומלץ!

 

בבלוגים לעיצוב הבית תוכלו לקבל טיפים מועילים מאוד שיעזרו לכם לעצב את הבית שלכם. בבלוגים תוכלו ללמוד על איך להתאים צבעים לדירה ולריהוט, איך לייצור אווירה מסוימת בעזרת העיצוב וללמוד על תכנון נכון.

הבלוגים לעיצוב הבית מציעים כל כך הרבה מידע שימושי שכל אחד יכול ליישם בבית הפרטי שלו ולעשות בעצמו בית מעוצב ברמה הגבוהה ביותר.

 

אולי תאהבו גם

Scroll to Top