Image

בנק הפועלים כניסה לחשבון

אחד מהשירותים המובילים שמציע כיום בנק הפועלים הם שירותי האינטרנט כאשר כיום מציע בנק הפועלים כניסה לחשבון מכל מחשב, מכל טאבלט ומכל סמארט פון. היתרון המשמעותי שקיים לשירות הזה הוא חסכון בזמן, כאשר הלקוחות כיום לא צריכים ללכת לסניף הבנק כלל וכלל היות והם יכולים לבצע את כל הפעולות דרך כניסה לחשבון בנק הפועלים באינטרנט. אחד מהדברים שניתן לראות כאשר אנחנו נכנסים לחשבון האישי שלנו הוא ריכוז היתרות בו אנו יכולים לראות את היתרה שלנו בכל החשבונות האישיים שלנו בחתך עובר ושב, עובר ושב מט"ח, תיק ניירות ערך, אשראי והלוואות וכדומה.

בנוסף כאשר אנו נכנסים באינטרנט לאתר בנק הפעולים כניסה לחשבון אנו יכולים לבצע פעולות שונות בקלות יתרה במקום לבוא לסניף או להתקשר לבנקאי שלנו כאשר בין הפעולות שאנו יכולים לבצע היא העברת כספים לחשבונות שלנו או לחשבונות אחרים בבנקים אחרים, קנייה ומכירה של ניירות ערך בארץ וניירות ערך זרים, קניית ומכירת מט"ח ועד קבלת הלוואה מיידית ברגע.

בנוסף כאשר תבצעו כניסה לחשבון בנק הפועלים שלכם תוכלו לקבל מידע אודות כרטיסי האשראי שלכם, דבר שיחסוך לכם זמן רב באם תצטרכו לקבל מידע על כרטיס האשראי שלכם ובמקום לצלצל לחברת האשראי ולהמתין דקות ארוכות על הקו תוכלו לראות את החיובים שלכם בכרטיס האשראי למועד החיוב הקרוב.

אופציה נוספת אשר תעזור לכם בניהול חיי היום יום שלם הוא ניהול תקציב דיגיטלי בו תוכלו להשתמש על מנת להכניס את ההוצאות השוטפות שלכם וחיובים מכרטיס האשראי והוראות הקבע החודשיות שלכם אל מול ההכנסות שלכם בכל חודש מהמשכורת החודשית והכנסות נוספות.

כתוצאה מכך כלי ניהול התקציב יחשב בעבורכם תשקיף מסויים אשר יעזור לכם להבין כמה כסף תוכלו לחסוך בכל חודש ומה ביכולתכם לעשות עם סכום הכסף הזה כגון, השקעה במניות, תכניות חסכון שונות בהן תוכלו לסגור את הכסף בתשואות שונות וכדומה.

כניסה לחשבון בנק הפעולים באינטרנט הינה מאובטחת באבטחה מקסימלית על ידי תעודת זהות או שם משתמש ייחודי אליהן מצטרפת הסיסמא האישית שתחילה מונפקת בכספומט באמצעות כרטיס האשראי ולאחר מכן ניתן לשנות אותה לסיסמא אותה אם תבחרו.

https://www.youtube.com/watch?v=7-kpgQpnlug

Scroll to Top