דרוש

דרוש

דרוש היא המילה הנכונה לשוק העבודה בישראל והולך ומתפתח עם השנים. העובד שמחפש עבודה מגלה שזהו עולם שלם שצריך לדעת להתנהל בתוכו.
תקופת חיפוש עבודה היא תקופה של הזדמנות. הזדמנות לעשות דברים שלא הספקנו, דברים שדחינו, לנוח עוד קצת אך מעבר לכך, תקופת חיפוש עבודה היא הזדמנות לחפש
.
תקופת חיפוש עבודה קצרה או ארוכה ככל שתהיה, עשויה להיות תקופה לא כ"כ נעימה, בלשון המעטה. זוהי תקופה שבה אנו עשויים לחוות כישלונות, דחיות, אכזבות .לעיתים נחכה לטלפון מיוחל שלעולם לא יגיע ומנגד נצפה במינוס ההולך וגדל. אנו מוצאים עצמנו עוברים שוב ושוב על אתרי הדרושים , אולי משהו השתנה, מקווים כי היום יגיע השינוי, אך שוב זה לא קורה.
תקופת חיפוש העבודה היא אכן הזדמנות. היא באמת הזדמנות מצוינת לממש את כל מה שלא הספקתם לעשות כשעבדתם. אך מעבר לכך, זאת ההזדמנות לחיפוש. אם כבר לחפש אז לחפש עד הסוף, לחפור עמוק עמוק ולהגיע לתובנות.
גם אם התפטרנו וגם אם פוטרנו, יש לכך סיבה אמיתית ואנו צריכים לשאול עצמנו בנקודה זו של חיינו מדוע זה קרה ומדוע דווקא עכשיו. אם היינו בעבודה שאינה מתאימה לנו, ככל הנראה שלא היינו מספיק טובים בה, אם היינו בעבודה שאינה מספקת אותנו, ספק אם רצינו באמת להישאר בה.
כיום, בעידן שבו אנו חיים, אפשרויות הבחירה מרובות. עבודה לא חייבת להיות רק פרנסה, זוהי יכולה להיות הזדמנות לצמיחה אישית, למימוש עצמי, לסיפוק, לאושר ממשי. אפשר ליהנות מהעבודה שבה אנו עוסקים, יש הרבה אנשים שנהנים ממקור הפרנסה שלהם.
קבלו את האבטלה כמתנה, כהזדמנות שניתנה עבורכם לבחון את חייכם, רשמו לעצמכם מה אהבתם בעבודתכם הקודמת, מה פחות, במה הייתם טובים ובמה פחות, מה העניק לכם סיפוק אמיתי, עם אלו חוויות חזרתם לספר לקרוביכם (ואם היו כאלו בכלל). נסו לדמיין את משרת החלומות עבורכם, מה היא כוללת, מה היא דורשת מכם. מה נדרש מכם על מנת לזכות בה. ערכו רשימה של כל הדברים שאתם צריכים על מנת להשיג את משרת חלומות. כאשר המטרה פרוסה מנגד, היא תהפוך קרובה יותר מאי פעם.

דרוש



Scroll to Top