Image

האיכות יוצאת הדופן של כספות juwel

אם אתם מחפשים כספת אמינה, אשר תוכל לשרת אתכם היטב ולהגן בצורה מצוינת על תכולה יקרה וחשובה – אפשר שמה שאתם צריכים, זה פשוט לסקור את הקטלוג של כספות juwel. מדובר על כספות של חברה איטלקית גדולה ומפורסמת, אשר מייצרת ומשווקת כספות לכל העולם – וכמובן גם לישראל. אחת הסיבות לפופולריות של הכספות הללו, הוא במנגנוני הנעילה האיכותיים שלהם, שכמותם קשה למצוא במקומות אחרים.

 

מה מיוחד כל כך בכספות הללו?

  • דלת למניעת פריצה – בכל הדגמים של כספות juwel, דאגה החברה לעצב את הדלת כך שיהיה זה קשה מאד לפרוץ את הדלת באופן אל חוקי. יש פורצים אשר מנסים לעתים לפרוץ דלתות של כספות באמצעות לום .אולם העיצוב והזווית של הדלתות של הכספות הללו – הוא בעצם עיצוב אשר מונע כל אפשרות להכניס לום פנימה ולפרוץ את הכספת. זאת כמובן מעבר לעודה שהבריחים של הכספות הם כולם חזקים (כמות הבריחים עצמם משתנה בהתאם לדגם המדויק שאתם תבחרו).
  • איך נועלים את הכספות הללו? – מובן שיש כספות juwel עם מנעול אלקטרוני מוכר, שבו יש להקיש קוד. עם זאת, יש לכספו תהללו גם דגמים מיוחדים אשר נפתחים רק בעזרת מפתח. מדובר על מפתחות מיוחדים אשר מיוצרים באופן בלעדי לכספות הללו, ובלעדיהם זה קשה מאד לפרוץ את המנעול. כך החברה שוברת את הדעות הקודמות על כספות שמבוססות על מפתח בלבד. כמו כן, יש דגמים של כספות juwel שמגיעים עם מנעול קומבינציה. לא מדובר על מנעולי הקומבינציה הרגילים עם השנתות – אלא מנעולים בצורת חורים עם ספרות. זה חשוב, כי הדבר מקשה הרבה יותר על היכולת לשמוע את ה"קליק" כשמסובבים את מנעול הקומבינציה, ולכן הכספות הללו נחשבות בטוחות יותר לשימוש.

 

האם אתם בכלל צריכים עוד משהו?

לא בהכרח! נראה שאם יש לכם פשוט דגם מתאים של חברת juwel אתם מסודרים מכל בחינה שהיא! בארץ משווקים כמעט את כל הדגמים של הכספות שהחברה מייצרת, כך שאתם רק צריכים לבחור בדגם המדויק אשר יתאים לצורך שלכם, ואתם יכולים לחוש בטוחים.

 

Scroll to Top