Image

כמה נקודות לעיצוב הבית בצורה טובה

רבים מאיתנו מחפשים את הבית המושלם במשך זמן רב, לעיתים מתייעצים עם בעלי מקצוע, חברים שעברו תהליך דומה בעת עיצוב ביתם או מריצים חיפושים באינטרנט על אפשרויות מרהיבות לעיצוב הבית בצורה עצמאית או גם באמצעות מעצב פנים שכמובן גם יוכל לעזור, אך בכל זאת, עדיף לחשוב קודם כל על רעיונות יצירתיים ומעניינים במיוחד על אופן סידור הדירה ועיצובה.

בסדר, אז איך אנחנו מתחילים?

הכל תלוי בנקודת המבט שלכם ואיך אתם רוצים את הדירה או הבית שלכם. האם הייתם רוצים אווירה חמה בבית או בית עם צבעים קופצניים, מלהיבים ושונים? סידור הבית והרהיטים שלו משפיעים רבות על האווירה שתשרה לאחר מכן בבית ותשפיע על כלל היושבים בו. כמו כן, חשוב לזכור שלכל חדר וחדר בבית יש ייעוד ומטרה משלו, לכן עיצוב החדרים חייב להשתנות בהתאם לצרכים ולאופיים של המשתמשים בהם. עם זאת, חשוב לשמור על קו מנחה בעיצוב כל חדרי הבית, כדי ליצור אחידות ותחושת נועם. ישנן חברות ואתרים מסוימים המספקים רעיונות יצירתיים במיוחד עבור עיצוב הבית והרהיטים בצורה נוחה.

כעת נעבור לציון הנקודות החשובות שמהוות חלק חשוב בעת עיצוב הבית:

  • צבעים, צבעים ושוב צבעים. הצבע, משפיע בצורה מנטלית על אופן החשיבה שלנו. אם החדר או המבנה בו אנו שוהים צבוע בצבע מדכא כמו אפור, שחור וכדו', רוב הפעמים ההרגשה שלנו תהיה רעה או לא נוחה בתוך המבנה הזה. לכן, בחירת הצבע לקירות הבית מצביע על גיוון בחדגוניות הצבעים הנפוצים, ובכך משפיע על האווירה בבית.
     
  • בחירת טפטים ותמונות מעניינות ותלייתן על הקירות בסלון או בחדרי שינה. חשוב מאוד לא להעמיס יותר מדי בטפטים וחפצי נוי, כי במידה ונעשה זאת אנו נרגיש שהבית דחוס והקירות צפופים. לכן מומלץ לתלות תמונה אחת או קישוט בכל פינה ולא ליצור גודש רב מדי.
     
  • התקנת תאורה במקומות רלוונטיים יכולים להנעים את השהייה במקום מסוים בבית. חשוב לחשוב היטב היכן כדאי למקם את התאורה כך שהכי יתאים לצורכנו.
     
  • הנקודה האחרונה שיש לנו לציין היא לשלב קירות גבס בבית. קירות גבס הינם גמישים, עמידים יחסית ומיוצרים בעיקר לנוי או להפריד בין חדרים. קירות הגבס הללו יכולים לעזור לכם במידה ותרצו עיצוב מיוחד בתקרה או להחליף קיר ממש.

 

Scroll to Top