Image

כתיבת מאמרים שיווקית לבעלי עסקים אינטרנטיים

כאשר גולש בוחר לרכוש מוצר, להשאיר את הפרטים שלו בעמוד הנחיתה שעיצבתם עבורו בצורה כל כך יפה ומרשימה או אפילו להישאר יותר משתי דקות בעמוד של האתר שלכם – יש לכך סיבה והיא התוכן אותו הוא קורא. כמובן שמאפיינים נוספים כמו עיצוב, חווית משתמש והדרך שבה האתר בנוי גם הם משפיעים אך לתוכן בהחלט יש מקום של כבוד בזירה האינטרנטית. כאשר הכתיבה של התכנים המוטמעים באתרים נעשית בצורה משכילה, מכוונת קהל יעד ומטרה, לרוב יהיו לכך תוצאות חיוביות הן על תנועת הגולשים באתר, הן על אחוזי החשיפה והן על הקידום במנועי החיפוש. כתיבה שיווקית מתאפיינת על ידי מכלול של טכניקות כתיבה אותן ניתן ללמוד ולפתח, או לחלופין להיעזר בשירותים של כותב תוכן שיווקי מקצועי. אתם משקיעים בעיצוב, בבנייה, בקידום – לא תשקיעו במה שאתם רוצים להגיד לגולשים שלכם???

 

בעלי עסק עם אתר אינטרנטי – איך תהפכו את התכנים שלכם לשיווקיים?

  • בחירת מילים נכונות – תוכן שיווקי חייב להיות תוכן נקי מסופרלטיבים, תוכן כנה ומכוון מטרה שפונה באופן ייחודי ויחד עם זאת ממוקד לקהל שלו. מילים המציגות את העסק שלכם בצורה שקופה וכנה יכולות לסייע להעביר את המסר בצורה יעילה.
  • התייעצות עם כותב תוכן שיווקי – כאמור מדובר במיומנות. אז נכון, מיומנות ניתן לרכוש אך זה לוקח זמן ויש אנשים שפשוט נולדו לכתוב, יש להם את זה בדם. כותב שיבין את מהות העסק שלכם בין אם זה סטודיו לצילום ובין אם זה עסק המספק שירותי מנעולנות, יידע לכתוב את התכנים בצורה מדויקת ונכונה.
  • המסר הוא המלך – מסר שיווקי חייב להיכתב תוך מחשבה תחילה. הרעיון הוא להבין קודם כל מי הוא קהל היעד שלי ומשם כתיבת מאמרים שיווקית הופכת להרבה יותר אפקטיבית.
  • ערך מוסף – תוכן שלא מעניק לגולש הקורא אותו ערך מוסף ונותן לו מידע חיוני ואמין, לא שווה כלום. אם יש לכם אתר אינטרנט משלכם, עליכם לבדוק מה התוכן שאתם בוחרים להטמיע בצורה משכילה. תוכן שמתאפיין במידע שיכול לעזור לאדם שקורא אותו, סביר להניח יניע אותו לפעולה או לפחות יישאר בתודעה של הגולש וזו המטרה שלנו כחלק מהנוכחות האינטרנטית אותה אנו מייצרים. השקיעו בכתיבת המאמרים השיווקיים והאינפורמטיביים אותם אתם מטמיעים באתר שלכם, זה יביא לכם לקוחות, זה יהפוך את האתר שלכם מקצועי, אמין ויותר מהכל זה יקדם אתכם ברשת.

צרו קשר עכשיו

058-6592353:טלפון

Scroll to Top