Image

לומדות אנגלית- מסייעות להטמיע את השפה החשובה ביותר

בעידן המודרני של ימנו, אנגלית הפכה להיות שפה חשובה מתמיד.

מעבר לעובדה שהיא השפה הכי מדוברת כיום ברחבי העולם, משתמשים בה בתור שפה מקצועית בכמעט כל דבר שאנו נתקלים בו.

מקצועות רבים שנחשבים בינלאומיים משתמשים בשפה האנגלית על מנת לתקשר כמו עולם התעופה למשל שעובד כולו בשפה האנגלית, עולם הרפואה שנלמד גם הוא באנגלית ועוד רבים ואחרים.

אנו נתקלים באנגלית כמעט בכל דבר שאנו עושים החל מהוראות הפעלה של מוצרים שאנחנו קונים, אנו נתקלים באנגלית גם בעולם המחשב, בו רוב הדברים הם קודם כל באנגלית ורק לאחר מכן בשפות השונות, בשורה התחתונה אנגלית היא שפת מפתח בעידן בו אנו חיים.

כיום ילדינו מתחילים ללמוד אנגלית כבר בבית הספר היסודי, דבר שמקנה להם בסיס טוב להמשך הדרך אך ההתקדמות הממשית של ילדנו בלימוד השפה האנגלית תעשה אך ורק אם הם יקבלו העשרה נוספת מעבר לשעות הלימודים.

בעבר, עוד לפני שהמחשבים היו מוצר צריכה בסיסי שקיים בכל בית, היו הילדים יושבים אל מול הטלוויזיה וצופים בתכניות באנגלית וכך היו מעשירים את האנגלית שלהם.

כיום, כאשר בכל בית יש מחשב, ילדינו יכולים להשתמש בלומדות אנגלית על מנת לשפר את השפה.

לומדות אנגלית שמותקנות במחשב של ילדינו יכולות לשפר להם את השפה בצורה משמעותית תודות למספר יתרונות מפתח כאשר היתרון הבולט ביותר שבהם הוא ההתקדמות האישית של הילד.

כאשר לומדים אנגלית בקבוצה, במסגרת בית הספר למשל, הילדים כולם נמצאים בקצב אחד שהמורה מכתיב, כך נוצר מצב שאם הילד שלנו ברמה מעט יותר גבוהה מהרמה של שאר הכיתה שלו אז הוא צריך בעצם לדרוך במקום למרות שיש לו פוטנציאל להרחיב את הידע שלו בשפה האנגלית.

לומדות אנגלית מאפשרות לילד שלנו ללמוד אנגלית בקצב האישי שלו, שמותאם לו בעקבות ההתקדמות שלו בלומדה, דבר שגורם לו לממש את הפוטנציאל שלו ולא להיגרר אחורה בעקבות תלמידים שלא עשו שיעורי בית, או לא מבינים את החומר הנלמד בכיתה ובגללם הילד שלנו צריך להתעכב.

בעזרת לומדות אנגלית ילדינו יכולים להעשיר את רמת האנגלית שלהם מעל לרמה אותה הם לומדים בכיתה, דבר שיגרום להם להתקדם בחומר ולקבל ציונים גבוהים כאשר הם נבחנים בכיתה.

https://www.youtube.com/watch?v=HLx1R39kc38

Scroll to Top