Image

מחירון צמיגים דנלופ

כולנו יודעים כי אחת הבחירות החשובות והקריטיות ביותר בכל הנוגע לרכב שלנו היא סוג הצמיגים בהם נבחר לשנים הבאות. את מהחברות המובילות בעולם בתחום ייצור צמיגים היא חברת דנלופ. במקור דנלופ הוא מותג אמריקאי המתמחה ביצור של צמיגים איכותיים, עמידים בעלי שם עולמי. החברה המקורית נוסדה בשנת 1889 במטרה לייצר צמיגי אופניים על פי פטנט ייחודי של אחד מראשוני מייסדיה. פרט להיותה מייצרת צמיגים, חברת דנלופ התמחתה גם בייצור בגדים, מוצרי ספורט, נעליים ומוצרי תעופה. לאחר מספר רכישות של החברה בעקבות קשיים שהיו לה בעבר, היום החברה היא בבעלות אירופאית והיא נחשבת בעולם לאחת מהיצרניות המובילות ביותר בתחום הצמיגים. דנלופ היא חברה אמינה ולכן מוסכים, פנצ׳ריות ומשווקים מורשים בכל העולם בוחרים דנלופ. כמו כן דנלופ  כבר שנים נחשבת לספק הרשמי של מרוצי המכוניות של פורמולה 1. החברה מייצרת צמיגים לרכבי ספורט, רכבי יוקרה, רכבי שטח ורכבים פרטיים ליצרניות רבים רבות. רבים מעדיפים את הצמיגים של חברת דנלופ בשל האיכות שאינה מתפשרת והטכנולוגיה המתקדמת בה משתמשת החברה.

 

יתרונותיהם של צמיגי דנלופ

*מיוצרים כבר מעל ל-120 שנים ובעלי שם של ותק, מקצוענות, דיוק, בטיחות מקסימאלית ואחריות מובטחת.

*החברה לא מפסיקה להתפתח מבחינה טכנולוגית ומשתמשת בחומרים האיכותיים ובטכנולוגיות החדישות והמתקדמות ביותר בשוק.

*מבצעת איזון מושלם בין התכונות השונות שצמיג חייב לכלול, הרי ביצור של צמיגים כל תכונה שנלקחת בחשבון תופסת מקום לתכונה אחרת ולכן האיזון כאן חשוב וקריטי.

*פופולארית ברכבי ספורט מוטוריים מה שמקנה לה יתרון טכנולוגי נוסף.

*עומדת בכל תקני הבטיחות הבינלאומיים בהצלחה.

 

מחירון צמיגים דנלופ

המחירים של צמיגי דנלופ משתנים כמובן כל בכל חברה המייצרת צמיגים. המחיר תלוי בסוג הרכב, בסוג הצמיג, בתכונות המאפיינות אותו וכמובן בשנת הייצור שלו. בארץ מחירו של צמיג אחד של דנלופ כולל מע״מ וכולל התקנה יכול לנוע בין 250 שקלים ולהגיע עד 2500 שקלים. לפני שאתם רוכשים צמיג לרכב שלכם של חברת דנלופ או של כל חברה אחרת חשוב להתייעץ עם מומחה שיתאים את הצמיגים לרכב שלכם ולסוג הנהיגה שלכם באופן מושלם, יבצע איזון בין הצמיגים על מנת שתוכלו לנסוע בשקט, בנחת ובביטחון מלא.

Scroll to Top