Image

מכללת לומדה

במכללת לומדה מציעים מבחר של תחומי לימודים לנשים ולגברים. מבחר התחומים מאפשר לכל אחד ואחת למצוא את תחומי העניין הקרובים ללבו. למרות השונות הגדולה בין הקורסים יש לכולם משהו משותף אחד – הם כולם קורסים מבוקשים אשר יסייעו לכם להשתלב בשוק העבודה. במאמר זה אסקור את תחומי הלימוד שמכללת לומדה מציעה לגברים:

  • קורסים בתחום החשבונאות והמינהל – במכללת לומדה תוכלו ללמוד מבחר קורסים אשר יעזרו לכם להשתלב בשוק העבודה בתחום החשבונאות והמינהל. בקורסים אלו תוכלו לקבל הכשרה של מנהלי חשבונות, חשבות שכר וייעוץ מס. בקורסים אלו תלמדו להשתמש בתוכנות הנמצאות בשימוש בתחום, כמו למשל חשבשבת. אלו הם תחומים מבוקשים מאוד.
  • קורסים בתחום המחשבים – תחום המחשבים הוא תחום רחב מאוד בו יש הרבה תת תחומים. במכללת לומדה תוכלו ללמוד טכנאות מחשבים, פיתוח תוכנה בטכנולוגיית הדוטנט (Dot.Net), בקרה ואיכות תוכנה וכמובן שימוש בחבילת אופיס של מיקרוסופט. חבילת אופיס היא אוסף של מספר תוכנות ובראשן הוורד והאקסל הנמצאות בשימוש נרחב בכל משרד.
  • קורסים בתחום הגרפיקה והמולטימדיה – במכללת לומדה תוכלו ללמוד קורסים של עיצוב וגרפיקה ממוחשבת. אלה הם תחומים אשר יכולים לסייע לכם לעבוד בבתי דפוס, משרדי פרסום, עיצוב אתרי אינטרנט ועוד. ישנם גם קורסים במולטימדיה ואנימציה, הוצאה לאור ואפילו עריכה תורנית והוצאה לאור אלקטרונית.
  • קורסים בתחום החינוך וההוראה – בתחום זה יכשירו אתכם לחינוך ילדים; תלמדו על נושאים הקשורים להתפתחות הילד, כישורי למידה, ליקויי למידה ועוד. השתתפות בקורס זה תקנה לכם את הכלים לאבחן בעיות, לתכנן מערך למידה, לנהל תוכנות לימודים בצורה מקצועית.
  • קורסים בתחום הטכנאות – במכללת לומדה תוכלו ללמוד טכנאות מכשירי חשמל ביתיים, דבר שימושי מאוד מכיוון שלכל אחד מאיתנו ישנם בבית מכשירי חשמל אשר לעתים צריך לתקן. עוד קורסים שימושיים מאוד הם קורס טכנאי סלולאר וקורס טכנאי PC ורשתות. מכללת לומדה פתחה גם קורס ייחודי במגזר החרדי – מומחה אבטחת מידע וקריפטוגראפיה, אך שימו לב כי זהו קורס מתקדם המיודע לבעלי ידע קודם ברשתות מחשבים ובאנגלית.
  • קורסים בתחום אומנות הבישול והאפייה – אלו קורסים אשר יכינו אתכם לעבודה בתעשיית המזון והאירוח. בקורסים אלו תכירו סוגי מזון, טכניקות בישול ואפייה, שיטות עבודה ועוד. קורס זה משלב גם התנסות מעשית.
  • תחום הנדל"ן והפיננסים – במסגרת קורסים אלו תוכלו ללמוד על תיווך נדל"ן וייעוץ משכנתאות. הקורס בתחום הנדל"ן יכין אתכם לעבור את בחינות ההסמכה של משרד המשפטים המעניקה לכם רישיון בתיווך מקרקעין. התחום של ייעוץ משכנתאות יכין אתכם לעבודה בבנקים ובמוסדות פיננסים.
  • תחום הפרסום – במכללת לומדה תוכלו ללמוד על תחום העיתונות והפרסום במגוון קורסים הנוגעים לדוברות, יחסי ציבור, ניהול הפרסום, קופירייטינג ושיווק עם התמחות במגזר החרדי.

בנוסך לתחומים השונים תוכלו במכללת לומדה ללמוד דברים בסיסיים כמו אנגלית, מתמטיקה ויישומי אופיס. אלו הם כלים חשובים מאוד שעוזרים בתחומים שונים.

https://www.youtube.com/watch?v=4awhtDCC5Fw

אולי תאהבו גם

Scroll to Top