Image

מעוניינים לחסוך קצת כסף? בדקו את המחירון של מחסן העצים הקרוב אליכם

ברחבי העולם משתמשים בעץ בתור חומר גלם לשימושים ומוצרים רבים, כגון גדרות, דלתות, פסלים, ריהוט פנים או חוץ ואף לבניית בתים פרטיים. לעץ מספר תכונות חשובות בתור חומר גלם אשר הופכות אותו בשנים האחרונות לאחד החומרים להיות המועדף בבנייה ירוקה. העץ נחשב קשיח, עוצמתי וחזק דבר אותו אנו מחפשים, כאשר אנו בונים בעזרתו מבנה או רהיט. העץ אינו מוליך חשמל כך שהוא מאוד בטיחותי. בנוסף הצבע הטבעי של העץ מתאים לכל מקום או חלל ומשדרג את המראה שלו בצורה ניכרת. 

 

מחיריהם של עצים מסוגים שונים במחסני העצים הפזורים ברחבי הארץ, דינמיים ומשתנים, לא רק על פי עצה וביקוש אלא על פי פרמטרים שונים נוספים, כגון איכות העץ, דחיסות העץ אשר משפיעה ביחס ישר על דרגת הקשיחות, ככל שזו גבוהה יותר כך יעלה מחיר העץ. לכל מחסן עצים מחירון משלו, ולכן ניתן להתייעץ עם המומחים בכל מחסן עצים ולהשוות מחירים טרם הרכישה. 

 

היתרון המרכזי ברכישה דרך מחסן עצים הוא המחיר. זאת משום שכאשר נקנה דרך מחסן עצים, המחיר בהכרח יהיה זול יותר לאור העובדה שאין פערי תיווך. היות ומחסן העצים מוכר גם למשווקי עצים פרטיים כמו לדוגמא נגרים, ניתן למצוא את אותה הסחורה אשר נמכרת במחסן העצים רק במחיר יקר יותר, שוב בגלל פערי התיווך שהמשווק משקלל במחיר. 

את הפער הזה במחיר ניתן יהיה לבטל, זאת במידה ונחליט לרכוש דרך מחסן העצים, שכן מחירון מחסן העצים תמיד יהיה נמוך יותר. 

 

מקצועיות ושירות איכותי הם שני יתרונות נוספים שאנו יכולים ליהנות מהם ברכישה בהתאמה למחירון מחסן עצים. צוות המומחים במחסן, יוכל לעמוד לרשותכם בכל עת, יעניק לכם ייעוץ מקצועי ויענה לכם על שאלות כמו: איזה סוג עץ יתאים לצרכים שלכם בהתאם למה שאתם מתכננים לבנות. כפי שציינו, ישנם מספר רב של עצים ובעזרת הניסיון יתאימו צוות המומחים של מחסן עצים את העץ המתאים ביותר עבורכם. 

מומלץ להגיע למחסן העצים לבחירת העצים ביחד עם האדריכל והקבלן המבצע של הפרויקט, או עם המעצב של המוצר, על שיהיה ניתן להפיק את המרב מבחירת העץ.

 

Scroll to Top