פרגולות אלומיניום דמוי עץ

פרגולות אלומיניום דמוי עץ

אוהבים את המראה המיוחד והעמוק של העץ המלא? מעדיפים את תכונותיו של האלומיניום הקשיח והגמיש?

למה לא להנות משני העולמות ביחד? ולהתקין פרגולה שמבחינה חיצונית נראית ממש כמו עץ מלא ומצד שני מספקת את כל התכונות של חומר האלומיניום – אחד מחומרי הגלם הקשיחים, העמידים והאיכותיים שקיימים בשוק.

 

לרשותכם פרגולות אלומיניום דמוי עץ . מצד אחד ניתן להנות מפרגולת אלומיניום חזקה, איכותית, ברמת גימור גבוהה מבלי לסבול מקורוזיה או הצורך לתחזק את פרגולת האלומיניום בדומה לחומר העץ ומצד שני המראה ייחודי, מעוצב ויוקרתי ממש כמו מוצר עץ דקורטיבי שיעניק לחצר שלכם עומק, ייחודיות וישתלב בצורה מושלמת עם הצמחיה.

 

מדובר בהמצאה גאונית המשלבת את כל היופי של העץ עם כל היתרונות הפונקציונליים של גמישות, קלות וחדשנות של חומר האלומיניום. ניתן לבחור בין סוגים שונים של פרגולות החל מפרגולות עומדות בפני עצמן ועד פרגולות המשולבות עם קירות או עמודים קיימים. אתם בוחרים את כמות ההצללה בה אתם מעוניינים ויכולים לבחור בין פרגולה המשלבת מנוע חשמלי (כך ניתן לשלוט ברמת האור ורמת האוויר) או לחלופין פרגולה אותנטית עם גג סנטף או סוג אחר של סוכך לבחירתכם האישית.

 

היתרונות של פרגולות אלומיניום דמויות עץ

1.          פרגולה שכזו איננה דורשת תחזוקה.

2.          הפרגולה מתאימה לכל שטח וניתן לספק אותה בכל גודל נבחר.

3.          הפרגולה מגיעה בשלל צבעים החל מצבעים שמנתיים ועד צבעים של עץ מלא.

4.          ניתן לבחור בין פרגולה עם הצללה 100% מלאה או הצללה חלקית.

5.          קלה ופשוטה לבנייה, תוך זמן קצר אתם יכולים להנות מפרגולה שעומדת בחצר ביתכם, במרפסת או בגינה.

 

אז לסיכום, אתם נהנים משיטת חיבור קורות ייחודית שמספקת לכם פרגולה עמידה, יציבה וחזקה בהתאם לכל תקני הבטיחות הקיימים ממש כמו בפרגולת עץ אותנטית. בנוסף, הטקסטורה והמגע גם הם ממש כמו בעץ רק שחומר הגלם הוא אלומיניום חזק, עמיד ויציב שאינו דורש ליטוש וצביעה כל כמה חודשים. פרגולת האלומיניום דמויית העץ משלבת את היופי הכפרי של חומר העץ עם החוזק המסיבי, הגמישות והקלות של חומר האלומיניום.

https://www.youtube.com/watch?v=RSA5cuYPTRE

Scroll to Top