קידום בפייסבוק

קידום בפייסבוק – אפשר לעשות את זה אחרת!

קידום בפייסבוק נעשה בדרך כלל על ידי מקדמים ברשתות החברתיות שגובים סכום כסף רב עבור שירות זה. אבל בכמה פעולות פשוטות, תוכלו לחסוך את ההוצאה ולבצע קידום בפייסבוק שיהיה יעיל ואפקטיבי. אז כיצד מתחילים?

פותחים דף פייסבוק עסקי אינפורמטיבי ומשוקע – החלו עם פתיחת דף פייסבוק אינפורמטיבי ומשוקע. דף מסוג זה הוא דף שתמונת הפרופיל בו טובה כמו תמונה מעוצבת, תמונת לוגו או תמונה מעניינת וצבעונית מכל סוג. בנוסף עצבו תמונת רקע טובה שמסבירה את מהות העסק. (לעיתים שווה להשקיע סכום קטן בעיצוב תמונת הפרופיל, וזאת על מנת לשמור על אסתטיות כללית של דף הפייסבוק).

כתיבת אינפורמציה לגבי העיסוק שלכם – כעת לאחר שהדף מוכן ומעוצב, חשוב למלא בפרטי הדף את העיסוק שלכם. היו ממוקדים ותארו את העסק בצורה טובה עם שימוש במילות חיפוש נפוצות הקשורות לעיסוק שלכם. מילות החיפוש יסייעו לאנשים למצוא אתכם. בנוסף מומלץ למצוא שם לדף שמתאים למילות חיפוש נפוצות. לדוגמא: אם העסק שלכם עוסק בחתונות, יש להתחיל את של העסק עם המילה 'חתונה'. המילה תתרום להקלדה של הלקוחות הפוטנציאלים בחיפוש בפייסבוק.

קניית לייקים – חברות קידום רבות מקדמות עסקים באמצעות קניית לייקים, ושיתופים לעמוד הפייסבוק. החברות גובות על השירות כסף רב. אם בחרתם לקדם לבד את הפייסבוק, תוכלו להיעזר ב purples‏ לקידום בפייסבוק וזאת באמצעות מערכת לגיוס לייקים ושיתופים שייסייעו לכם לגייס לייקים לעמוד ולעשות זאת בקצב שלכם.

פרסום מבצעים, הטבות וטיפים לגולשים – מרגע פתיחת העמוד העסקי שלכם, חשוב להתחיל לפרסם הטבות, פוסטים ומבצעים. בצורה זאת תוכלו למשוך יותר קונים ומתעניינים. בקשו מהאוהדים שלכם לחלוק את הפוסטים שלכם וצאו בתחרויות נושאות פרסים.

הפיצו את הדף שלכם בקבוצות – בין אם הדף שלכם הינו חברה, עסק, דף של אמן, יוזמה, מותג ועוד, חשוב להפיץ את הדף שלכם בקבוצות שבהן נמצא קהל היעד שלכם. קבוצות בפייסבוק כיום הן רבות ומהוות כוח חשיפה אדיר.

לסיכום נאמר כי קידום בפייסבוק ניתן לעשות לבד ובעלות נמוכה. כל מה שצריך הוא התמדה, קצת זמן והרבה יצירתיות.

Scroll to Top