Image

ריהוט גן יוקרתי – משדרג את חווית הישיבה בחוץ

מזג האוויר הים תיכוני בישראל מאפשר לנו ברוב חודשי השנה ליהנות מישיבה ממושכת בחצר הפרטית שלנו. בשנים האחרונות, יותר ויותר אנשים בוחרים להשקיע בריהוט גן יוקרתי, במטרה לשדרג את נוחות הישיבה שלהם בחוץ. חנויות הרהיטים מציעות מגוון כל כך רחב המתאים לכל סוגי האנשים, מכל קצוות האוכלוסייה. כשאומרים ריהוט גן יוקרתי, לאו דווקא הכוונה שאותו ריהוט יעלה סכומים שאינם אפשריים לקנייה עבור כל אחד, אלא הכוונה היא לעיצוב. כמובן שאותם אנשים שיכולים להרשות לעצמם, ישקיעו ממיטב כספם בריהוט איכותי, אך ניתן להשיג ריהוט גן במראה יוקרתי, ׳מבלי לקרוע את הכיס׳. היתרון המובהק שבקניית ריהוט גן יוקרתי, הוא שבשנים האחרונות החלו לייצר את אביזרי הריהוט השונים מחומרים סופר איכותיים, זאת במטרה לשמור על עמידותם לאורך שנים רבות. התחזוקה של אותם אביזרי ריהוט, היא פשוטה, קלה ונוחה, איננה דורשת מאמץ גופני או צביעה שיטטית במהלך השנה. ההמלצה היא, בעונת החורף לכסות את אותו ריהוט שבחרתם לרכוש, זאת במטרה לשמור על הנראות שלו ולחזק את עמידותו לאורך שנים.

 

חומרים מהם עשוי ריהוט גן יוקרתי

  • עץ – חומר העץ הוא אחד החומרים הנפוצים ביותר ליצירת רהיטים הן לפנים והן לחוץ הבית. פרגולות, כסאות נדנדה, ספסלים לאירוח, כסאות מעץ מצוידים בכריות נוחות הם רק חלק מהאביזרים שחומר העץ מציע. המראה הוא בדרך כלל מראה קלאסי וכפרי היוצר תחושת חמימות, ביתיות ונוחות מזמינות לישיבה. יש כל כך הרבה דברים שאפשר להכין מחומר העץ.
  • פלסטיק – מדובר בחומר פשוט יחסית, אך עם התפתחותה של הטכנולוגיה, גם חומר הפלסטיק ישתדרג פלאים והיום ניתן להשיג ולרכוש רהיטי גן נהדרים עשויים מפלסטיק צבעוני ומיוחד. התחזוקה היא כמובן פשוטה, קל ופשוט לניקוי ומדובר בחומר מושלם לבתים עם ילדים קטנים.
  • מתכת – בשנים האחרונות החלו לייצר רהיטים מסוגי מתכות שונות, כמו אלומיניום וברזל. הרהיטים הם בדרך כלל קלים, עמידים במים וכך אין מצב שנוצרת קורוזיה. כמובן, שניתן לצייד כסאות עשויים ממתכת בכריות רכות, זאת במטרה ליצור ישיבה מזמינה ונוחה, היות וחומר המתכת נחשב לקשיח. 

Scroll to Top