Image

שלומית מלכה

שלומית מלכה היא דוגמנית ישראלית בת 21 אשר בחודשים האחרונים תמונותיה מתפרסמות בכל מגזין, עיתון ואתר רכילות אפשרי. היא נולדה ברחובות בתור בת יחידה. הקריירה שלה החלה להיבנות עוד בהיותה ילדה בת 17. אלינור שחר היא הסוכנת שזיהתה את הפוטנציאל הטמון בה לראשונה דרך תמונות ברשת החברתית, פייסבוק. במהירות בזק תפסה הקריירה של מלכה תאוצה והיא החלה להצטלם לקמפיינים נחשבים רבים ביניהם: מולר, תכשיטי פנדורה, Bebe, ראלף לורן ועוד. תוך גיוסה לצה״ל היא המשיכה בקריירה הענפה שלה בארץ וברחבי העולם.

 

קמפיינים

 

לאחרונה היא עזבה את הארץ לטובת קמפיין צילומים למגזין elle. מדורי הרכילות מעדכנים כי היא בת הזוג החדשה של השחקן המפורסם יהודה לוי, אך גם אם זה נכון היחסים ביניהם מתקיימים בשלט רחוק שכן מלכה נמצאת זמן ממושך בחו״ל. שלומית מלכה לקחת חלק מתצוגת האופנה של המותג גולברי אשר התרחשה לפני מספר שבועות בארץ. היא נחשבת לאחת הדוגמניות המובילות והמצליחות בתחום האופנה בשנים האחרונות והיא משלבת קריירה גם בארץ וגם בחו״ל. שלומית מלכה היא הפרזנטורית של המותג העולמי הלנז׳רי ואחד הקמפיינים הלוהטים בהם השתתפה מלכה הוא קמפיין של רשת ההלבשה התחתונה ׳אינטימיסמי׳ אשר פורסם בשלטי החוצות, ברכבת התחתית ועל גבי האוטובוסים השונים ברחבי העיר לונדון. היא עדיין מיוצגת על ידי סוכנות הדוגמניות – אלינור שחר ואין ספק כי אחת מהדוגמניות המצליחות בישראל וצפוי לה עתיד זוהר ומצליח. היא מדורגת בעשירייה הפותחת כאחת מהדוגמניות המרוויחות ביותר בישראל  כבר מספר שנים יחד עם בר רפאלי, אסתי גינזבורג, גל גדות, לירז דרור, מורן אטיאס ועוד.  קמפיין  גדול ונחשב נוסף בן השתתפה שלומית ברכה הוא של המותג רוגבי השייך  למעצב העל ראלף לורן. מדובר בהפקת ענק עם צוות גדול אשר צולמה לפני מספר שנים באוניברסיטת פרינסטון בניו ג׳רזי. מלכה מספרת שהצוות הפך את הספרייה של האוניברסיטה לחדר הלבשה אחד גדול. האוניברסיטה עצומה ולכן הם התניידו בתוכה עם מכוניות גולף. צוות ההפקה נחשב לאחד הצוותים המקצועיים שקיימים אותו גייסו מרחבי העולם כולו.

 

לסיכום, שלומית מלכה היא דוגמנית יפהפייה בעלת פוטנציאל אדיר לקריירה מעבר לים. היא מייצגת את ישראל בכבוד וממשיכה להשתתף בקמפיינים ובהפקות אופנה נחשבות.  

Scroll to Top