Image

אלוף האלופים

אלוף האלופים זהו שמו של משחק הסופר הקאפ הישראלי אשר משוחק בין אלופת הליגה לבין מחזיקת הגביע.

במקרה בו מחזיקת הגביע והאלופה היא אותה קבוצה כפי שקרה בשנה החולפת, בה מכבי תל אביב זכתה בכל התארים, אז האלופה מתמודדת מול סגנית האלופה.

המפעל שוחק בישראל עד שנת 1990, כאשר הזוכה האחרונה במפעל הייתה בני יהודה והשנה חזר המפעל.

אלוף האלופים הוא אמנם תואר לא יוקרתי כמו גביע המדינה או גביע הטוטו אך גם מכבי תל אביב וגם עירוני קריית שמונה רצו מאוד לזכות בתואר הראשון שלהם לעונת 2015/16, במיוחד שעל הקווים של שתי הקבוצות עומדים מאמנים חדשים שרוצים להוכיח את עצמם.

מכבי תל אביב, רק ארבעה ימים לפני משחק גורלי במוקדמות ליגת האלופות פתחה עם ההרכב החזק ביותר שלה מול ההרכב החזק ביותר של עירוני קריית שמונה, כאשר גם חראסמה וגם יוקאנוביץ' בוחנים את השורות לקראת תחילת העונה.

הרבה טענות נשמעו כלפי ההכנות של מכבי תל אביב לעונה הזו כאשר לא הובא שום רכב משמעותי כפי שציפו, ומעט להוריד מהתלות של הקבוצה בערן זהבי.

במשחק אלוף האלופים שוב קיבלנו תצוגה מדוע מכבי תל אביב כל כך תלויה בכוכב שלה כאשר הוא כובש צמד בעוד שדין מימוני השווה בפעם הראשונה ובפעם השנייה היה זה אחמד עבאד המצויין אשר שלח את הקבוצות לדו קרב פנדלים.

לדו קרב הפנדלים של אלוף האלופים היה רק גיבור אחד וקוראים לו גיא חיימוב.

שוער עירוני קריית שמונה אותת לגוטמן שמגיעה לו חולצת ההרכב הראשון בנבחרת ישראל עם עצירה של ארבעה פנדלים.

את הפנדל הראשון למכבי תל אביב בעט כמובן ערן זהבי כאשר חיימוב הודף אך השופט אוראל גרינפלד פסל אותו בטענה מוצדקת שחיימוב קפץ קדימה בזמן הפנדל, בעוד שמותר לו לזוז רק לרוחב קו השער.

זהבי ניגש לבעיטה חוזרת שגם אותה חיימוב הדף.

בפנדל האחרון של מכבי תל אביב, שאותו בעט הקשר הצעיר דור מיכה, חיימוב שוב הדף וקפץ קדימה, דבר שגרם לגרינפלד לפסול גם את הפנדל הזה.

חיימוב לא קיבל יפה את ההחלטה והשתולל אך לבסוף חזר לשער לעצור גם את הבעיטה החוזרת של מיכה ולתת לעירוני קריית שמונה את תואר אלוף האלופים הראשון שלה.

https://www.youtube.com/watch?v=p-ELK9a85RQ

Scroll to Top