Image

ביטוח ישיר טלפון שירות

ביטוח ישיר הינה אחת מחברות הביטוח הגדולות ביותר בארץ כאשר היא מציעה ללקוחותיה וללקוחות פוטנציאליים מחירי ביטוח אטרקטיביים בתחומים שונים.

בשירות הטלפון של ביטוח ישיר תוכלו לברר במהרה על כל דבר ועניין שתחפצו לדעת כגון על מחירי פוליסות, בירורים ופרטים לגבי פוליסה קיימת שלכם ועוד.

מוקד שירות ביטוח ישיר בטלפון יעניק לכם תמיד שירות אדיב, יעיל מהיר ומקצועי על מנת שתצאו מרוצים.

ביטוח ישיר מפעילה במוקד השירות הטלפוני סוכנים אשר יוכלו לעשות לכם ביטוח רכב תוך זמן קצר של שיחת טלפון אחת.

תוכלו לבחור כמובן מבין מגוון הביטוח אשר מוצעים על ידי ביטוח ישיר לרכב כמו ביטוח מקיף אשר יפצה אתכם בכל נזק אשר עלול להגרם לרכב שלכם כתוצאה מתאונה אשר באשמתכם או לא באשמתכם.

תוכלו לבחור גם בביטוח החובה אשר אותו חייב כל רכב אשר נוסע על הכביש, בעוד שבביטוח ישיר הוא נחשב לזול וחסכוני כאשר על פי נתוני משרד האוצר ביטוח ישיר היא החברה אשר מטפלת בפניות לביטוח החובה ביעילות ובמהירות הרבה ביותר בישראל.

תוכלו לבחור גם בפוליסה צד ג' אשר מכסה נזקים אשר נגרמים לרכב שהוא לא הרכב שלנו.

מוקד השירות הטלפון של ביטוח ישיר אינו פועל אך ורק למכירות אלא כפי שציינו הוא גם מוקד לסיוע ואם נניח אתם מעורבים בתאונה יעזור לכם המוקד לתפעל את האירוע בצורה הנכונה ביותר.

כמו כן, במידת הצורך ובו תזדקקו לשירותי רכב אשר הינם חלק מהביטוח שלכם יעזור לכם בביטוח ישיר לקבלם.

מוקד השירות של ביטוח ישיר אינו מתעסק כאמור רק עם ביטוחי רכב וכמובן שניתן לקבל בו מידע או לעשות פוליסות ביטוח בנושאים שונים כגון ביטוח נסיעה לחו"ל, אשר מומלץ לכל אדם העוזב את הארץ שכן הכיסוי של קופות החולים על מבוטחיהם אינם קיימים בחו"ל וברגע שהמטוס ממריא למעשה קופת החולים אינה ערבה על המבוטח שלה ומכאן ואילך הביטוח נסיעות שעשיתם הוא זה שמכסה את הוצאות הטיפול במידת הצורך, לכן עליכם לוודא כי ביטוח הבריאות שלכם איכותי ומכסה את המקסימום האפשרי בנוגע לפציעות וחבלות בחו"ל.

 

Scroll to Top