ביטוח משכנתא טפחות

ביטוח משכנתא טפחות

לקחתם משכנתא? עליכם לרכוש גם פוליסת ביטוח נלווית
כאשר לוקחים משכנתא בישראל הבנק דורש מהלקוח לרכוש גם פוליסת ביטוח משכנתא. פוליסת הביטוח מורכבת משני רכיבים מרכזיים – ביטוח חיים וביטוח מבנה. את הפוליסה אפשר לרכוש דרך כל חברות הביטוח המוכרות. אם המשכנתא שלכם ניתנה על ידי בנק מזרחי טפחות, תוכלו לרכוש את הביטוח גם דרך חברת בת של הבנק בשם "טפחות סוכנות לביטוח בע"מ", אשר תנפיק לכם ביטוח משכנתא טפחות. מכיוון שקיימים בשוק סוגים רבים של פוליסת ביטוח, חשוב להתייעץ עם המומחים בתחום כדי לברר מהי הפוליסה המתאימה לכם ביותר. 
כל היתרונות ברכישת פוליסת ביטוח משכנתא
•    ביטוח חיים דואג לשאר בני המשפחה – ביטוח החיים אמור להבטיח כי במקרה פטירה או מוות של אחד הלווים, הביטוח יהיה אחראי לשלם את יתרת ההלוואה. כך מובטח לשאר בני המשפחה כי הנטל הכלכלי של החזר הכסף לבנק לא יפול על אלו הנותרים. 
•    ביטוח מבנה מגן על המבנה המשועבד – פוליסת ביטוח משכנתא טפחות כוללת גם כיסוי נגד הנזקים האפשריים שעשויים להיגרם למבנה המשועבד. ביטוח מבנה יגן עליכם מפני נזקי אש, רעידות אדמה, שיטפונות ונזקי מים. 
•    ביטוח חיים כפול הוא המקיף ביותר – רכישת של פוליסת ביטוח חיים כפול מבטיחה כיסוי כספי גם במקרה המצער של מות שני המבוטחים. 
•    הרחבת ביטוח המשכנתא – מומלץ לברר מול חברת הביטוח או מול ביטוח משכנתא טפחות האם ניתן לבצע הרחבות בביטוח המשכנתא. כך תוכלו להגן על עצמכם ועל בני משפחתכם גם במקרה של מחלה או תאונת עבודה, אשר עשויים למנוע מאדם להמשיך לעמוד בחובת ההחזרים שלקח על עצמו. 
מתייעצים עם חברת פרקטיק בכל הנוגע לביטוח משכנתא
כדי להכיר את כלל סוגי פוליסת הביטוח הקיימות בשוק, מתייעצים עם חברת פרקטיק לייעוץ ומשכנתאות במספר הטלפון 074-7031118 ומקבלים באופן מיידי את כל הפרטים הנדרשים. כך תוכלו לקבל את ההחלטה איזו פוליסת ביטוח לרכוש בצורה המושכלת ביותר. חברת פרקטיק תעזור להבהיר את ההבדלים בין הפוליסות, וכן בין הפוליסה שמציעות חברות הביטוח הגדולות לבין ביטוח משכנתא טפחות. כך מובטח לכם שקט נפשי בכל הנוגע לביטוח המשכנתא שלכם. 


ביטוח משכנתא טפחות

Scroll to Top