בלוג אוכל

אחד הדברים האהובים עליי הוא בלוג אוכל, כמו שזה נשמע זהו בלוג בנושאי אוכל. זה לא מפתיע שאוכל הוא תחום פופולרי אשר תמיד מושך עניין. לא חסרים עיתונים, אתרי אינטרנט ותוכניות טלוויזיה העוסקים בענייני אוכל. תמיד ישנם מדורים, כתבות ותוכניות בנושא בישול, מתכונים וביקרות מסעדות. אין זה מפתיע שישנם גם בלוגים העוסקים באוכל.

 

אוכל הוא דבר המשתנה ממקום למקום ומעדה לעדה; לכל אוכל יש את מקורות ההשפעה שלו והשורשים שלו. שה מה שהופך את האוכל לדבר נהדר, לעולם שלם של סגנונות, צורות בישול, תבלינים, ריחות וטעמים. כל אחד מאיתנו יכול לפתוח בלוג אוכל בו הוא יחלוק עם הגולשים את מתכוניו האישיים המושפעים מבית אמא, מהסביבה בה הוא גדל ומקומות בהם הוא ביקר. לכל אחד יש את הטאץ' האישי שלו לאוכל אותו הוא יכול לבטא בבלוג אוכל.

 

בלוג אוכל במקרים רבים הוא דבר מאוד פופולרי אשר הופך אנשים פשוטים בעלי עניין במטבח וקצת כשרון כתיבה לכוכבים באינטרנט. כבר ראיתי מקרים של בלוג אוכל אשר הפך לספר, מקרים של בלוג אוכל אשר הופך מתחביב למקור הכנסה לכתוביו.

 

בלוג אוכל הוא מושג רחב מאוד; ישנם בלוגים מסוגים שונים העוסקים באוכל, ישנם כאלה המתמקדים במתכונים וישנם כאלה המתמקדים בביקורת אוכל ומסעדות וכמובן ישנם אלו המשלבים משניהם. ישנם בלוגים המתמקדים בנישה מסוימת של תחום האוכל, כמו למשל בלוג אוכל בנושא פסטה או בלוג אוכל הודי. ישנם גם בלוגים המתייחסים לאוכל באופן כללי ובהם ניתן למצוא מבחר סגנונות בישול.

 

בכל פעם שאתם מחפשים מתכונים ורעיונות למאכלים חדשים מומלץ לקחת בחשבון את הבלוגים. בבלוג אוכל תוכלו למצוא מבחר של מתכונים מעולים, המלווים בתמונות וטיפים לגבי תהליך ההכנה. הבלוגים ברך כלל מאפשרים תגובות של הקוראים אשר יכולים לשאול שאלות, לרשום חוות דעת ועצות. אלה הן פונקציות שימושיות מאוד בבלוג אוכל מכיוון שבמקרים רבים הבשלנים שבינינו מחפשים תחליפים או שיטות הכנה שונות של אותו המתכון, כל הם יכולים להיעזר בניסיון של אחרים או ללמד אחרים. למשל במקרים רבים כאשר יש מתכון של קציצות מטוגנות תוכלו למצוא כאלה המעוניינים לאפות את אותן הקציצות במקום לטגן.  במקרה כזה הבשלנים רוצים לדעת אם מישהו ניסה, אך זה יצא והאם יש לשנות משהו במתכון.

 

בלוג אוכל מספק חווית קריאה ובישול אינטימית עבור כל הבשלנים שבנינו. בניגוד לספרי הבישול שעומדים סטטיים הבלוג תמיד מתחדש ומאפשר תקשורת עם מי שכתב אותו, לעתים אלו חובבי בישול ולעתים שפים מקצועיים. הבלוג מאפשר לנו קשר ישיר עם מי שכתב אותו. לבלוג אוכל ישנו יתרון נוסף שאין לספרי הבישול, הוא מאפשר הצגת סרטי וידאו בקלות. במקרים רבים קשה להסביר את הטכניקה להכנת המתכון רק בתמונות ויש להיעזר בסרטי וידאו. שימו לב שבלוג אוכל הוא בלוג ללא גבולות. ניתן למצוא בלוג אוכל בשפות שונות וממקומות שונים בעולם. בעודכם יושבים בבית מול האינטרנט תוכלו לקבל מתכונים מכל סוג שאתם רק יכולים לדמיין תוך שניות

img-2

אולי תאהבו גם

Scroll to Top