Image

חיפוי זכוכית למטבח מיטרני

אם אתם בחיפושים אחר חברות ומותגים במטרה לשנות, לשפץ או לשפר את מראה המטבח או חדר האמטיה שלכם, וודאי אוזניכם שמעו את השם מיטרני. מדובר באחת החברות הוותיקות, האיכותיות והמוכרות בארץ לאספקה של אביזרי מטבח ואמבטיה שונים החל מארונות, כיורים, חיפויי זכוכית למטבח ולחדר האמבטיה, אסלות, טוחני אשפה ועוד. חברת מיטרני מקפידה להתקדם יד ביד לצד הטכנולוגיה ולא מתפשרת על שימוש בחומרי גלם איכותיים, ביצוע מחקרי צרכנות תוך שמירה על רמות גימור השואפות תמיד למושלם. מיטרני מומחית בתחום המטבחים וחדרי האמבטיה, לכן יודעת להתאים את האביזרים השונים בצורה מולשמת לצורכי הלקוחות שלה.

 

כחלק מתהליך שיפוץ, בנייה או חידוש המטבח שלכם, וודאי שמעתם על התאוצה שתפסו המטבחים המודרניים בחיינו בשילוב של חיפויי זכוכית לקירות. הרעיון מתבסס על החלפת הקרמיקות והחרסינות המיושנות בזכוכית חסינה ומיוחדת, במטרה לשלב את אותם חיפויי עם המראה העדכני של אותם מטבחים מודרניים. חברת מיטרני בחרה להשתמש בחיפוי זכוכית מיוחדים ואיכותיים זאת במטרה לאפשר אחידות, אפקט יוקרתי ואלגנטי במיוחד. חיפויי הזכוכית של חברת מיטרני קלים לניקוי, הם מתאים לכיסוי קירות ושטחים הבאים במגע עם מים ולכן מגנים על הקירות מפני לחות ו/או רטיבות לאורך שנים. חברת מיטרני מציעה ללקוחותיה שלל של עיצובים ודגמים מיוחדים שיאפשרו לכם לעצב את חלל המטבח, תוך בחירה הדפסים מרהיבים בסגנונות שונים. החל מפרחים בכל מיני דגמים וצבעים, פוסטרים ממקומות שונים בעולם, חיפויי זכוכית דמויי עץ, נופים שונים ומגוונים, בעלי חיים ושלל טקסטורות מעניינות. באתר של מיטרני תוכלו לבחור מבין שלל של עיצובים וכך גם לקבל רעיונות לגבי העיצוב בו אתם מעוניינים לחדר האמבטיה שלכם.

 

בחרנו לסכם עבורכם את היתרונות העיקריים שבבחירת חיפויי זכוכית כחלק מתהליך עיצוב המטבח.

•    קלים לניקוי – הזכוכית היא חומר שקל מאוד לנקות אותו בלי בעיה בכלל. אין צורך לשפשף או לנסות להסיר את הלכלוך מבין חריצים, שכן אין חריצים על חיפויי הזכוכית.

•    מחיר נוח – במחיר יחסית סביר אפשר להשיג מראה מרשים, יוקרתי, אלגנטי ומעוצב.

•    איכותי – הזכוכית היא חומר עמיד, חזק ובשונה ממה שאנשים חושבים, חיפויי הזכוכית אינם נוטים להישבר.

Scroll to Top