Image

כריס בראון

כריס בראון, או בשמו המלא, כריסטופר מוריס בראון נולד בוירג'יניה, שבארצות הברית בשנת 1989.

כריס בראון הוא זמר ושחקן קולנוע אשר החל את הקריירה עם אלבום בכורה אי שם בשנת 2005.

סוג המוזיקה בה הוא מתעסק היא בעיקר היפ-הופ ודאנס אך לבראון יש גם מספר להיטי פופ שזכו במהלך השנים לצפיות רבות, הערכה בעולם המוזיקה וחשיפה עצומה.

 

למעשה כריס בראון החל את הקריירה שלו כבר בגיל 11 כאשר אימו הבחינה בכשרון של בנה, אשר הושפע מאוד מזמרים ויוצרים כמו מייקל ג'קסון, אריתה פרנקלין וסטיבי וונדר, ולקחה אותו לאודישנים אצל מספר מפיקים ידועים אשר התלהבו מיד מכשרונו של הילד הצעיר והחליטו להקליט עבורו את הדמו שלו.

בעקבות כך נאלצו כריס בראון והוריו לעבור להתגורר בניו יורק, שם הקליטו לו כחמישים שירים אך לבסוף רק 14 מהם נכנסו לאלבום הבכורה שלו, שיצא כאמור בשנת 2005 ונקרא "כריס בראון".

אלבום הבכורה של הזמר המהולל כלל מספר רב להיטים אשר אחד מהם אף היה חלק מפסקול הסרט "סטפ אפ" ועוד מספר שיתופי פעולה עם הראפר הצעיר "ליל וויין".

בדיסק השלישי שהוציא כריס בראון בשנת 2009, הוא כלל את השיר "better on the other side", כאשר השיר הוקלט עם מספר זמרים כוכבים אחרים כגון שון קומבס, הלא הוא הראפר הידוע "פאף דאדי", אשר, בויז טו מן ודה גיים.

השיר הוא מחווה לזמר הפופ האגדי מייקל ג'קסון אשר היווה השראה לכל אותם אומנים ונפטר מוקדם יותר באותה שנה.

במשך הקריירה שלו שחרר כריס בראון לא פחות משישה דיסקים במשך עשר שנות פעילות בלבד, הישג מרשים שלעצמו, מה שהופך אותו לאחד הזמרים הצעירים המצליחים ביותר בעולם בכל הזמנים.

בראון, ידוע גם בתור היותו בן זוגה לשעבר של הזמרת מהבהאמס ריהאנה, אך יחסיהם ידעו עליות ומורדות רבים כאשר בשנת 2009 דווח על תקרית אלימה שבה בראון היכה את ריהאנה.

השניים עשו קאמבק ליחסים שלהם מאוחר יותר בשנת 2012 כאשר ריהאנה ביטלה את צו ההרחקה שהיה קיים מאז אותו מקרה אך השניים נפרדו סופית שנה לאחר מכן.

כריס בראון עתיד לבקר בישראל במהלך קיץ 2015.
 

Scroll to Top