Image

ליסינג מימוני – עסקה כדאית

כיום, במציאות בה אנו חיים, כאשר יוקר המחייה עולה כל הזמן, ההוצאות של משפחה ממוצעת בישראל עלו משמעותית גם הן, ההכנסה הפנויה בישראל ירדה, ורבים מתלוננים כי אין בידיהם הון פנוי על מנת לרכוש רכוש קבוע כגון דירה או רכב. בשנים האחרונות פותח פתרון יצירתי אשר מציע לאותם משפחות או יחידים להיות בעלים של רכב במחיר אטרקטיבי. 

 

מהו בעצם ליסינג מימוני? 

עסקת הליסינג המימוני היא אחת מהעסקות הפופולאריות בשנים האחרונות המתבצעות על ידי עסקים ואנשים פרטיים. למעשה מדובר בסוג של הלוואה אותה אנחנו מקבלים מהחברה אשר לה שייך הרכב. הלוואה זו נפרסת על פני משך של שלוש שנים בדרך כלל, אשר במהלך אותן שלוש שנים בכל חודש אנחנו משלמים לחברה דמי שימוש חודשיים בגין השימוש ברכב, כאשר בדרך כלל לפני העסקה אנו משלמים סכום מקדמה כלשהו אשר מהווה את ההון הראשוני לעסקה. 

ממש בדומה להלוואה מהבנק, אנחנו משלמים סכום, אשר מורכב משני רכיבים – קרן וריבית, עד אשר מסתיימות אותן שלוש שנים. 

בתום אותן שלוש שנים אנו יכולים להחליט, אם ברצוננו לרכוש את הרכב מידי החברה ולהעביר אותו על שמנו או האם ברצוננו להתקדם לעסקה על רכב יותר מתקדם ולהמשיך לשלם מידי חודש בחודשו. 

 

היתרונות של ליסינג מימוני 

ישנן מספר סיבות מדוע כדאי לנו לבחור בעסקת ליסינג מימוני כאשר המובילה ביניהן היא ההון העצמי. 

על מנת לקנות רכב כיום, עלינו להחזיק בהון עצמי של לפחות 80,000 ש״ח או לקחת הלוואה מהבנק בתנאים שברוב המקרים לא יהיו אופטימאליים עברונו. לכן אופציית הליסינג המימוני, מציעה לנו שנחזיק בבבעלתנו רכב חדש הנקנה עם הון התחלתי עצמי נמוך בהרבה, והיתרה של הרכב תועבר לחברה בתשלומים שיפרסו למשך שלוש שנים. 

סיבה נוספת היא הדאגה לרכב, אנו מקבלים רכב חדש במחיר נוח, אך אם היינו צריכים לרכוש רכב עם אותו הון עצמי כנראה היינו צריכים להתפשר על רכב יד שנייה שהיה גורם לנו לבלות במוסך יותר מאשר בבית, שלא נדבר על הוצאת סכומים לא מבוטלים של כסף. 

כאן אנו מקבלים רכב ״חדש מהניילונים״ ויכולים להיות בטוחים שלא נאלץ לדאוג לו כמו לרכב יד שניה. 

Scroll to Top