Image

מדה מתפלסת לשימוש חיצוני בכל מתחם!

אתם מנסים לשאול את עצמכם, מהו הריצוף הטוב ביותר למתחם חיצוני? בין אם מדובר על ריצוף עבור המרפסת שלכם, החצר שלכם, מתחם תעשייתי, מתחם בגן אירועים, או כל שטח אחר – מהי הדרך הטובה ביותר לריצוף? יש לזכור שיש כל מיני סוגי ריצוף שהם אמנם נוחים מאד לריצוף מתחמים סגורים ,אבל הם רגישים מאד לחשיפה מוגברת לשמש, לרוח ולגשם, ולכן אינם מתאימים לשימוש חיצוני. על כן, אין ספק שמבין כל סוגי הריצוף, המדה המתפלסת בולטת מאד לחיוב. אולם, מהי בעצם מדה מתפלסת, ואיך זה שהיא מותאמת כל כך לשימוש בכל מתחם חיצוני?

 

הכירו מקרוב את המדה המתפלסת שתעשה שינוי

  • ממה היא מורכבת? – ברוב המקרים, מדה מתפלסת היא בעצם סוג של ריצוף אשר עשוי מחומרים צמנטיים. מהו חומר צמנטי? זהו בעצם חומר שמזכיר בהרכב שלו את הבטון. עם זאת, המדה המתפלסת היא דקה יותר ממשטחי הבטון, ולכן היא נוחה כל כך לריצוף, ואף אפשר להניח אותה על פני ריצוף קיים. אין צורך להסביר לכם עד כמה החומר הצמנטי הוא חומר עמיד מאד – אם משמשים בו לייצור של גגות ויסודות למבנים, קל וחומר שמדובר על חומר שיכול להתאים לריצוף שייעשה בו שימוש בכל מתחם חיצוני. ההרכב הצמנטי עמיד לחלוטין מפני חשיפה לשמש או לגשם ונותר לאורך שנים.
  • עמיד לסוגי משקל שונים – עוד יתרון חשוב מאד של מדה מתפלסת בשימוש החיצוני בה, הוא שאין לה גם מגבלה של משקל. לכן בעצם, נהוג להשתמש בה גם במתחמים תעשייתיים או מסחריים שהם חיצוניים. אם למשל צריך רחבת כניסה למפעל, שעליה גם יניעו מכונות שונות וכלי רכב – אין שום בעיה להשתמש במדה המתפלסת. היא מספקת לכם משענת טובה ונוחה מאד, והיא עמידה מאד נגד שחיקה. זה הופך אותה כנראה לחומר האיכותי ביותר לריצוף חיצוני.
  • אפשרי גם לשימוש פנימי – חשוב לציין בנוסף כי מדה מתפלסת יכולה להתאים כמובן גם לשימוש פנימי בלי שום בעיות, וכיום עושים בה שימוש במגוון רחב מאד של מתחמים פנימיים. זה חשוב כי זה אומר שאתם גם יכולים לשמור על רצף קל ונוח מאד, ולחסוך בהוצאות – אפשר לחבר בין מתחמים עם ריצוף אחדי בעזרת המדה, וכך העבודות הן הרבה יותר פשוטות ומהירות.
  • עמיד גם נגד חומרים – עוד תכונה חשובה מאד של המדה המתפלסת הוא שהיא עמידה מאד לעוד שורה ארוכה של חומרים, ולא רק למים – מדובר על רצפה שעמידה לחלוטין נגד כימיקלים שונים וגם נגד חומרים שומניים. זה משטח שקל מאד לנקות, ולכן גם אם הוא ממוקם בחוץ וחשוף ליותר חומרים – אין שום נזק.

 

הכל פשוט כל כך עם המדה

לסיכום, המדה המתפלסת באמת עושה שינוי מהותי מאד בעולם הריצוף – מדובר על חומר נוח מאד לשימוש חיצוני, שמתחבר גם עם ריצוף פנימי, וההקמה שלו היא נוחה!

Scroll to Top