מנדפים

מנדפים לגריל

אם יש לכם גריל איכותי ומקצועי, כדאי שגם יהיו לכם מנדפים מתאימים. אף אחד לא אוהב את העשן שהגריל יוצר ואם הוא נכנס לבית זה אפילו גרוע יותר. המנדפים יכולים לשפר את השימוש בגריל כאשר גם במגזר העסקי במטבחים תעשייתיים וגם בבית, מנדפים לגריל יהיו קנייה חשובה. רק נשאר לבחור אותם נכון, והנה מדריך שיסביר לכם כיצד לעשות זאת.

מנדפים לגריל תעשייתי

אם אתם צריכים מנדפים למטבח תעשייתי הבחירה שלכם צפויה להיות יקרה ומורכבת יותר. מנדפים לגריל תעשייתי יהיו גדולים יותר וההספק שלהם גם יהיה גדול יותר, וכך למעשה המחיר שלהם יכול להגיע גם לאלפי שקלים. יש מנדפים שמתאימים למטבחים תעשייתיים גדולים מאוד כמו למשל אצל חברות קייטרינג או אולמות אירועים, ולמעשה מנדפים אלו יכולים גם להיות מתוחכמים יותר מאשר אלו של הצרכן הפרטי. העיצוב יהיה אולי הנקודה הכי פחות חשובה, אלא אם מדובר במטבח פתוח, דבר שצובר תאוצה כטרנד בימינו.

מנדפים למגזר הפרטי

כאשר בוחרים מנדפים למגזר הפרטי, אחד הפרמטרים הפחות משמעותיים במנדפים למגזר התעשייתי והעסקי יהיה דווקא החשוב מכול. העיצוב אמנם לא תמיד יהיה הפרמטר המשמעותי ביותר אך פעמים רבות הלקוחות הפרטיים מייחסים לא חשיבות רבה, לעתים מכרעת בין שני סוגים. מנדפים לגריל הפרטי יכולים להיות קטנים ויעילים במיוחד כאשר יש להתאים אותם לגודל הגריל. אם יש לכם גריל יחסית קטן, אין סיבה לקנות מנדפים גדולים כי רמת הבעירה המקסימלית שלו לא תהיה רלוונטית כל כך.

האם המנדף עמיד?

אחד הפרמטרים החשובים ביותר בבחירת מנדף הוא כמובן העמידות שלו. המנדף יכול להיות מחומרים איכותיים מאוד כך שגם אחרי שנים רבות ללא תחזוקה משמעותית, הוא יוכל לעבוד כמו שצריך. לעומת זאת אם תרכשו מנדפים זולים לגריל שלכם יכול להיות שהחלודה תופיע עליהם כבר אחרי מספר שנים ולא תהיה ברירה אלא להחליף אותו. כמובן שזה שיקול כלכלי גרידא, כי בכל זאת האיכות משפיעה על המחיר, אך אם כבר החלטתם להשקיע ולקנות מנדפים לגריל אז כדאי להשקיע בצורה נכונה ולקנות מנדף עמיד ואיכותי מיצרן מוכר.

מנדפים שקל לנקות

אחת הנקודות החשובות בותר בקנייה מנדפים היא התחזוקה שלהם, כאשר התחזוקה לרוב תסתכם בניקיון שלו. למרות שזו נקודה די יחידה בתחזוקה, בעיקר למנדפים לגריל במגזר הפרטי שיהיו קטנים יותר, יש לה חשיבות רבה. אם לא תקנו את המנדף שלכם מכל סיבה שהיא, הוא יהיה מלא בשומן ובפיח ולא רק שזה יפגע בעיצוב שלו, זה יעשה לכם ריח לא נעים בשעת פעולה וגם יהרוס אותו. יהיה הרבה יותר קשה לנקות את המנדף בצורה הזו ולכן חשוב מראש לקנות מנדפים שקל מאוד לנקות, כאשר גם הפרוק שלהם קל וגם החומרים מהם הם עשויים לא יקשו עליכם.

מנדפים

Scroll to Top