Image

מקו – כל מה שמעניין אתכם

מקו הוא אחד מאתרי התוכן הגדולים בישראל. האתר מציע מגוון עצום של תכנים, תמונות, כתבות, מחקרים, מאמרים מקצועיים, פורומים, חדשות ועוד, הכל במטרה לעניין את הגולשים של האתר ולאפשר לכל אחד למצוא את עצמו. פרט לעובדה שמקו הוא אתר חדשות המציג לגולשיו עדכונים ומבזקים חדשותיים בכל שעות היממה, הוא גם האתר הרשמי של ערוץ 2 ולכן ניתן להיחשף דרך האתר לכל התכניות הנצפות בערוץ, ואפילו לעקוב אחרי עדכונים בתכניות ריאליטי כמו האח הגדול.

 

מקו HIXתעבירו את זה הלאה

מקו HIX הוא רעיון מגניב מבית מקו. מדובר בעמוד בו מציג האתר מגוון של כתבות וסרטונים הזויים ומיוחדים שלא מפורסמים בדרך כלל ברשת באתרי חדשות. את הכתבות האלה אפשר פשוט לשתף דרך הרשת החברתית הגדולה ביותר – פייסבוק ולהגיב בתגובה אישית בעצמכם. בעמוד מקו HIX תוכלו למצוא מקרים מצחיקים, מזעזעים, מוזרים, מטרידים ומיוחדים כאחד. כותרות כמו : איש נטרף על ידי כריש, נחש טורף עז, שלדים הסתתרו בתחתית האגם, 19 חיות מחמד שחטפו שוק, הם רק חלק ממגוון של סיקורים שאינם שגרתיים במקו HIX ולפעמים כייף להציץ בהם.

 

מקו NEXTERכי אינטרנט וטכנולוגיה הפכו להיות חלק ממי שאנחנו

מקו כבר מזמן הבינה כי אינטרנט, טכנולוגיה וכל מה שקשור למחשבים, תפס תאוצה אדירה בשנים האחרונות ולכן פיתחה את מקו NEXTER. בעמוד זה יוכלו הגולשים של מקו ליהנות ממידע עדכני על כל מה שחדש בתחום הסלולאר. נושאים כמו מה חדש בפייסבוק, אפליקציות מיוחדות, אייפון 6, חלונות 8, אינסטגרם ושאר פיתוחים טכנולוגיים עדכניים נמצאים בעמוד מקו NEXTER. בנוסף, מאמרים וכתבות בנושאים טכנולוגיים יוצאי דופן כמו לדוגמא ״המכוניות החדשות של גוגל״ ו – ״הישראלים שיגיעו לירח בשנת 2016״ הם רק חלק ממה שאפשר לקבל בעמוד מקו NEXTER.

 

כמו כן, מקו היא אלופת הקטלוגים. תכנים שמעניינים גברים ונשים, מוצגים בנפרד באתר. למעשה כל אחד יכול למצוא את עצמו באתר של מקו וליהנות מתוכן איכותי, עדכני ומגוון. נושאים כמו תזונה נכונה, אופנה, מוזיקה, משפחה וילדים הם רק חלק ממה שכותבי האתר מציעים לגולשים שלהם. עדכניות, חוכמה ועניין הם מה שמדריך את מקו ולכן הוא נחשב לאחד מהאתרים הטובים והמבוקשים ברשת האינטרנט הישראלית.

https://www.youtube.com/watch?v=TLWejch-QL8

Scroll to Top