Image

סופרים בתל אביב – על מה כל הרעש?

תל אביב ידועה בתור עיר ללא הפסקה, הן עבור האוכלוסייה שגרה בארץ ואף מגיעה אל העיר תל אביב מחוצה לה והן עבור תיירים שמגיעים אל העיר מדי שנה. עיר 24/7 בה יש הכל מהכל. חוף ים, בתי מלון מכל הסוגים והמינים, ספאות, טיילת נפלאה ולאורכה בתי קפה ומסעדות, גלריות, הצגות תיאטרון, בתי קולנוע, רחובות נפלאים עשירים בחנויות ועוד. מכיון והעיר תל אביב תוססת ורועשת, גם הסופרים והפיצוציות פתוחים כל הזמן. בנוסף, האנשים שחיים בעיר הם ברובם זוגות צעירים, פנסיונרים וסטודנטים. חלקם עובדים בשעות לא שעות וזקוקים לאותם סופרים בתל אביב בכדי להצטייד במזון בשעות לא שגרתיות, בזמנם הפנוי היחיד בין אם זה בסוף שבוע או בלילות מאוחרים. סוגיה זו, העלתה לו מזמן דיון סוער בחדשות. האוכלוסייה הדתית באה בטענות לאותם פיצוציות וסופרים שפתוחים בשבת ומחללים את השבת. מכיון ואחוז הציבור שגר בתל אביב ברובו חילוני, הובעה התנגדות מוחצת לסגור את אותם שירותים. בסופו של יום, דעת הרוב היא החשובה, והסופרים בתל אביב שהחליטו להיפתח במתכונת של 24/7, נשארו פתוחים לאורך כל השבוע, גם בשבת.

 

סופרים בתל אביב יתרונות מול חסרונות

  • זמינות גבוההכאמור אותם סופרים פתוחים בכל שעות היממה ומציעים לציבור הרחב לבצע את קניותיהם בכל זמן שנוח להם.

  • כמות גבוההתל אביב מחולקת להמון אזורים. כמעט בכל אזור יש סופר כזה פתוח כמעט בכל שעות היום. באזור רוטשילד יש כמה וכמה סופרים כאלה בין אם זה טיב טעם, סופר באבא וAM:PM. גם באזור דיזנגוף יש כמה סופרים פתוחים, בצפון הישן על אבן גבירול, בפנים העיר וגם ביפו, הכל פתוח כל הזמן. כך כל אחד יכול לעשות את הקניות שלו לפי אזור מגוריו.

 

וכעת לחסרונות

  • מחירים בשמייםמכיון והשכירויות בתל אביב כה גבוהות, המחירים של המוצרים בהתאם. קרטון חלב לדוגמא יכול להגיע למחיר של 12 שקלים באחד מהסופרים הללו, בעוד בסופרים שמחוץ לעיר המחיר הרבה יותר נמוך. תופעה זו צפויה גם היא להשתנות בעקבות כניסתו של המותג סופר קופיקס לעיר תל אביב.

  • מבחר מצומצםאותם סופרים נחשבים לקטנים יחסית בשטחם ולכן המבחר לא גדול כמו בסופר רגיל.

Scroll to Top