Image

ספסל גינה מעץ – מגוון רחב של שימושים

בעלי בתים פרטיים משדרגים בשנים האחרונות את נראות החצר שלהם עם מספר אביזרים כגון ג׳קוזי, בריכה קטנה או גדולה, גינת תבלינים, פינות משחקים לילדים, עצים ואפילו פינות כושר קטנות. 

המשותף לכל אותם שדרוגים הוא שספסל גינה מעץ תמיד יתאים לכל אחד מהעיצובים האלה, למשל אם יש לנו פינת משחקים לילדים שלנו, נרצה שבקרבתה יהיה ספסל גינה מעץ על מנת שאנחנו ההורים נוכל לשבת בו לשמור ולהשגיח על ילדנו בזמן שהם משחקים ומתלוצצים בגינה. 

או אם אנחנו מארחים חברים בחצר ביתנו שכוללת מדשאה גדולה או בריכה ורוצים לספק להם מקום נוח ונחמד לשבת בו בזמן שהם מבלים אצלנו, ספסל גינה מעץ הוא הפתרון האידיאלי לכך. 

 

מהם היתרונות של ספסל גינה מעץ? 

כאשר נוסיף רהיט כמו ספסל גינה מעץ לחצר הבית אנחנו מיד משדרגים את הנראות של החצר שכן ניתן להזמין את ספסל הגינה מעץ יוקרתי בעל רמות גימור שונות. 

ספסל בעיצוב יוקרתי יעניק מראה מיוחד, וניתן לשחק עם העיצוב כך שיהיה בסגנון וינטג׳, סגנון מודרני, סגנון כפרי או סגנון קלאסי בהתאם למראה הבית והחצר. 

 

המחיר של ספסל גינה מעץ הוא אינו בשמיים כך שאם בעבר חשבנו שזה פריט ריהוט גן יוקרתי לעשירים בלבד הרי היום אנו יודעים שאין זו המציאות וכל אחד יכול למצוא ספסל גינה מעץ לבית שלו  שכפי שהזכרנו בהיבט של עיצובים ככל שהסגנון יהיה יוקרתי יותר ורמת הגימור של העץ המרכיב את הספסל תהיה גבוהה יותר, כך המחיר יעלה ביחס ישר לאיכות, אך כיום ניתן לקבל ספסל גינה מעץ במחירים סבירים והוגנים שיתאים לכל מטרה ולכל גינה. 

 

אנו ממליצים לכם טרם התקנתם הספסל גינה מעץ ליצור קשר עם אחד מהמומחים שלנו אשר לא רק יתנו הצעת מחיר אלא גם ילוו אתכם בכל התהליך וכל השלבים של התקנת ספסל גינה מעץ, שהדבר כמובן מתיל בשלב התכנון בו אחד המומחים שלנו מגיע לביתכם אחרי תיאום פגישה ובודקים מהו המקום בו הכי נכון להתקין ספסל, בודקים שאכן ניתן לקבל ספסל גינה מעץ לאותו מקום, או באם צריך הכנה למשטח לטובת הדבר ומשם ממשיכים להצעת מחיר והתקנה. 

פה לא נגמר השירות שלנו שכן אנו גם נותנים טיפים ומדריכים את לקוחותינו איך לשמור ולתחזק את ספסל העץ מפני פגעי מזג אויר אפשריים. 

Scroll to Top