Image

ספסל עץ לבית יד 2- כל הדרכים לשדרג רהיטים ישנים

פרט לעובדה שאנו יכולים לרכוש רהיטי יד שנייה דרך האינטרנט אתרי יד שנייה כמו יד 2 למשל, קבוצות יד שנייה בפייסבוק או אפילו  דרך אנשים שאנחנו מכירים אשר מוכרים ספסלי עץ לבית, ריהוט גן, ריהוט מעץ או ממתכת, ניתן גם למעשה לשדרג ולחדש את הרהיטים הקיימים שלנו ממש בעצמנו או להיעזר בסרטונים ומדריכים שקיימים ברשת אלו יסייעו לנו לבצע תהליך חידוש. הרי לא פעם אנשים זורקים רהיטי עץ ישנים וזו דרך נפלאה לשדרג את החללים השונים בבית שלנו וליצור בהם אווירה מבלי שנצטרך להשקיע הרבה כסף.

 

בנוסף, אנו יכולים לקחת ספסל עץ שקיים אצלנו בבית, אפילו שידה מעץ ולהפוך אותם לרהיט דקורטיבי מודרני בכמה צעדים פשוטים. כל מה שצריך לעשות זה לוודא מאיזה חומר גלם הספסל, השידה או הכסא שאנו רוצים לחדש עשוי. במידה ומדובר באמת מעץ מלא, כל מה שצריך לעשות זה לשייף את הרהיט עם מלטשת מקצועית או ידנית עד שמגיעים לשכבה הבסיסית של העץ. בשלב הבא עלינו לנקות את העץ עם חומר מיוחד או עם מגבת ולוודא שאין זיפים של העץ.

 

לאחר מכן עלינו להחליט איך היינו רוצים שהספסל ייראה, האם במראה טבעי כפרי או שמא אנו מעוניינים שהספסל ישתלב בחלל בעיצוב ובאווירה מודרנים. כך ניתן לבחור בין צבע עץ טבעי, צבע שמנת, אפרפר או אפילו צבע צועק כמו כתום, אדום או ירוק, רק תלוי כמובן באיזה חלל אנו בוחרים למקם את הספסל.

 

איך לרכוש רהיטי יד 2 באינטרנט בצורה חכמה?

אם לא בא לכם להתעסק עם כל החידושים וקניית המוצרים הרלוונטיים שיאפשרו לכם לחדש רהיטים ישנים, ניתן למצוא רהיטים מדהימים באינטרנט באתרים וברשתות החברתיות. לפני שאתם מבצעים רכישה, חשוב מאוד לבדוק כי אכן הרהיט בו אתם מעוניינים אכן מתאים לחלל שאתם רוצים לעצב גם מבחינת הגודל, גם מבחינת הצורך וכמובן מבחינת הסגנון העיצובי. בשלב הבא יש לוודא שחומר הגלם מתאים לתנאים הסביבתיים של החלל וכי אכן מדובר במוצר איכותי ששווה את ההשקעה .

img-3

Scroll to Top