עורך דין בענייני משפחה

עורך דין בענייני משפחה

רבים מאתנו זקוקים לייעוץ משפטי, אולם לא יודעים לאיזה סוג עו"ד עליהם לפנות

כאשר אנו זקוקים לייעוץ משפטי, עלינו  לפנות לעו"ד בעל ההתמחות המתאימה, אשר הינו בעל המקצוע הנכון לסייע לנו מצבים שונים. במקרים רבים, עלינו לפנות לעו"ד דיני משפחה, אשר הינו עו"ד המתמחה בכל הקשור להסדרת היחסים בין בני המשפחה השונים, וחשוב להכיר את עבודתו ותחומי ההתמחות שלו.

אז באילו מקרים נפנה לעו"ד דיני משפחה?

  • גירושין: גירושין הינו המקרה הנפוץ ביותר בו נפנה לעו"ד דיני משפחה, אשר לעתים קרובות נקרא עו"ד גירושין למרות שהתמחויותיו רבות הרבה יותר מנושא זה בלבד. עו"ד דיני משפחה הינו בעל הידע הנדרש בנושאי זכויות בני המשפחה בכדי לנהל את תהליך הגירושין, והוא מסייע לנו לנסח את הסכם הגירושין בצורה כזאת שתביא לידי ביטוי את זכויות הלקוח ותצמצם את הזנק הנגרם לו ולמשפחתו בעקבות הגירושין. עו"ד דיני משפחה הינו גם בעל הידע המתאים בכדי להוציא לפועל הסכמי ממון שנחתמו טרם הנישואים בכדי להתאימם למצב הקיים כיום בין בני הזוג, וכן הינו בעל המקצוע אשר מוודא את קיום הסכמי הראייה כסדרם.
  • הסכם ממון: כאמור, עו"ד משפחה הינו בעל הידע הנדרש בכל הנוגע ליחסים בין בני המשפחה, וכן הינו בעל הידע המקצועי הנדרש לשם ניסוח הסכם ממון בין בני הזוג. כאשר עו"ד דיני משפחה מנסח הסכם ממון, הוא עושה זאת תוך התחשבות בחוקי מדינת ישראל, רצון בני הזוג וכן דאגה לאינטרסים של שני הצדדים. בעזרת היעזרות בבעל מקצוע אשר בקיא בכל דיני המשפחה אנו יכולים לוודא כי הסכם הממון אינו סותר אף חוק אחר, אשר עלול לבטל את תוקפו, וכן במידה ונצטרך להוציאו לפועל אנו יכולים להיות בטוחים כי תנאי ההסכם יכבדו את שני הצדדים.
  • כתיבת צוואה הינה חלק מהחיים, והיא צריכה להתחשב בכלל בני המשפחה, כולל אלו אשר אינם נכללים בצוואה. עו"ד דיני משפחה מטפל בין היתר גם בכתיבת צוואות והוצאתן לפעול, והוא מסייע הן לכותב הצוואה והן למשפחתו לאורך התהליך. עו"ד דיני משפחה דואג בכתיבת הצוואה להבאה לידי ביטוי של חוקי המדינה בדבר חלוקת רכוש לאחר המוות, וכן להבאה לידי ביטוי של כותב הצוואה, אשר יכול לחלוק במקרים מסוימים על החוקים תחת התנאים המתאימים. במידה וברצוננו לערער על צוואה, גם אז נפנה לעו"ד דיני משפחה.

עו"ד דיני משפחה מסייע לנו בצמתים רבים בחיים, ועבודתו רלוונטית לכולם

מלבד המקרים שהוזכרו עד כה, עו"ד דיני משפחה מסייע לנו במקרים רבים נוספים כגון הסדרת הסדרי ראייה, פירוק שותפויות מגורים, חלוקת רכוש ועוד. בשל התחומים הרבים בהם הוא עוסק, עבודתו של עו"ד דיני משפחה רלוונטית לרוב האנשים, ורובנו נעזר בעו"ד מסוג זה בשלב כזה או אחר בחיינו.

Scroll to Top