Image

פיצה מטריצה קרית שמונה

אחד הדברים הכי חשובים לנו כאשר אנו מזמינים פיצה הביתה הוא שהפיצה תגיע חמה ותגיע בזמן. פיצריות רבות חושבות ששירות משלוחים הוא עוד משהו שצריך לסמן עליו וי בעוד שהן כלל וכלל לא עומדות בסטנדרטים בסיסיים של משלוחים.

שירות המשלוחים של פיצה מטריצה קרית שמונה

אנחנו בפיצה מטריצה קרית שמונה שמנו לעצמנו למטרה להיות שירות המשלוחים היעל ביותר בקרית שמונה ובצפון הארץ. הסיבה שזוהי המטרה העיקרית שלנו היא כי אנחנו מבינים כמה חשוב לכם בתור לקוחות להיות מרוצים מההזמנה שלכם לאחר שאתם מבצעים הזמנה, משלמים עליה במיטב כספכם ומצפים לפיצה בכיליון עיניים אך לבסוף משהו מתפקשש ואתם יוצאים מאוכזבים.

לאחר סקרי שוק רבים וניסיון רב בתחום המסעדנות והמשלוחים בפרט אנו מבינים מהם הדברים החשובים לכם כאשר אתם מזמינים אוכל במשלוח והחלטנו להעמיד לרשותכם שירות משלוחים ללא פשרות. מי מאיתנו לא נתקל בתופעה המעצבנת שבה אתם מזמינים פיצה הביתה ולאחר המתנה ארוכה ומייגעת לפיצה, אתם כבר נהיים רעבים יותר ועצבניים יותר ורק מחכים שהפיצה תגיע.

לבסוף שהיא מגיעה אליכם היא מגיעה קרה ואתם מתאכזבים ולרוב מתעצבנים עוד יותר מה שהורס לכם את החוויה של הזמנת האוכל, שלא לדבר על העובדה ששילמתם ממיטב כספכם על מנת לקבל אוכל קר.

העובדה שהאוכל מגיע אליכם קר הוא לעיתים בגלל חוסר מקצועיות של השליח אשר קיבל שני משלוחים ולא חישב נכון את נתיב הנסיעה שלנו ועשה דרך ארוכה יותר או נסע למשלוח אחר ורק לאחר מכן הביא לכם את הפיצה שלכם אך אצלנו אין דבר כזה שהפיצה מגיעה אליכם קרה.

אנחנו מקפידים השליחים שלנו יצאו בזמן לכל משלוח מיד לאחר שהפיצה יוצאת מהתנור כך שהפיצה לא ממתינה מחוץ לתנור רגע אחד וכך לא מקררת, בנוסף משתמשים השליחים שלנו באמצעים תרמיים על מנת לשמור על החום של הפיצה, שזהו דבר קריטי בעיקר בחודשי החורף הקרים בצפון הארץ והדבר הכי חשוב שאצלנו אין צירוף משלוחים וכאשר יש משלוח מוכן הוא יוצא ולעולם לא מחכה למשלוח נוסף, וכך לא נוצר מצב שפיצה אחת מתקררת בזמן שהשליח נוסע למשלוח אחר.

Scroll to Top