Image

קורס עיצוב גבות ושעווה

אנשים רבים משקיעים מכספם ומזמנם במטרה לעצב את הגבות שלהם בצורה המושלמת. המודעות למראה הפנים עולה בכל שנה יותר ויותר, זאת משום שהפנים הם כרטיס הביקור שלנו ואנשים רוצים להיראות במיטבם לכל אירוע ובכללי בחיי היומיום. לגבות יש השפעה ניכרת על מראה הפנים בכלל ומראה העיניים בפרט. גבות שמסודרות בצורה נכונה, מעניקות מראה של עיניים פתוחות, ערניות ויפות. היום אנשים מחשיבים את נושא הגבות לסוג של מומחיות ולכן אלו המעוניינים לעסוק בתחום עיצוב הגבות – נשים וגברים כאחד חייבים לעבור קורס עיצוב גבות ושעווה. מדוע יש קשר מובהק בין עיצוב של מראה הגבות ולשימוש בחומר השעווה? זאת משום שבעזרת השימוש בשעווה ניתן להשיג מראה גבות טבעי, ייחודי ולא שגרתי, מראה שקשה להשיג בשימוש בפינצטה או בחוט. השילוב של כמה משיטות העיצוב מאפשר להגיע לעיצוב נקי, טבעי ואיכותי. בקורס עיצוב גבות ושעווה לומדים הסטודנטים והסטודנטיות כיצד להעניק את מראה הגבות האולטימטיבי גם אצל  גברים וגם אצל נשים. מכללות ומוסדות לימוד רבים מעבירים את קורס עיצוב הגבות בשילוב גם של קורסים נוספים כמו הסרת שיער באמצעות שעווה ומכשור טכנולוגי, איפור קבוע, קוסמטיקה טבעית, קורס פדיקור ומניקור רפואי ועוד. ניתן לבחור את הקורס בהתאם למקום המגורים שלכם ובהתאמה לסוג הלימודים ולנפח השעות בהם אתם מעוניינים.

 

מה מקבלים מקורס עיצוב גבות?

  • הקורס מקנה ידע המאפשר לעוברים את הקורס לצבוע גבות, ליצור הרמוניה ופרופורציות בין כל איברי הפנים ולהתאים את כמות השיער לאופי של האישה או הנערה.
  • אחרי הקורס ניתן לדעת בדיוק את כמות השיער המתאימה לכל אחד ואחת.

 

למי מתאים הקורס?

הקורס מתאים לכל מי שאוהב, מחובר ורוצה להעמיק ולהתמקצע בתחומים נוספים הקשורים לעולם האסתטיקה והקוסמטיקה. לאנשים העוסקים באיפור, קוסמטיקה רפואית, קוסמטיקה טבעית ושאר מקצועות הטיפוח, מתאים לקחת חלק בקורס גבות ושעווה מקצועי.

 

מה לומדים בין השאר בקורס?

בקורס לומדים על מבנה השערה, שימוש בטכניקות שונות להסרת השערות, תיקון גבות בעלות מראה דליל, שיטות לעיצוב הגבות ושימוש בתכשירים טבעיים להרגעת עור אסמומי לאחר ההסרה של השיער. בנוסף, לומדים כיצד להשתמש בצבע המתאים לצביעת גבות ואיך לזהות את הגוון המושלם בהתאם למטופל או המטופלת.

 

 

Scroll to Top