קידום צפיות איכותיות ביוטיוב

קידום צפיות איכותיות ביוטיוב

סרטוני יוטיוב צמאים לצפיות – על זה אין ויכוח. כוחו של סרטון טמון במספר הצפיות ובהיקף החשיפה שקיבל. כעת באפשרותכם להגדיל משמעותית את כמות הצופים בסרטון היוטיוב שלכם באחריות מלאה ותוך כמה צעדים פשוטים.

יותר צפיות בלי שום בעיות
אם עמלתם קשות על סרטון יוטיוב, וברצונכם שיהיה הדבר הכי ויראלי וחם ברשת, כל הדרוש הוא כמות עצומה של צפיות בסרטון. דרך אחת היא ליצור תוכן מעניין, מצחיק, מרגש וכדומה. דרך נוספת היא לרכוש צפיות בכמות אדירה – עד 1,000,000 צפיות סה"כ!

קידום צפיות ביוטיוב עם טרופיק
באתר תוכלו לקנות בקלות ובמהירות צפיות לסרטון היוטיוב שלכם. מדובר בצפיות איכותיות בלבד ממשתמשים איכותיים מרחבי העולם. כדי שתיהנו מחוויית השימוש, ולאחר מכן גם מהתוצאות עצמן, יצרו באתר מערכת הזמנות אונליין קלה לתפעול – עם שדות ברורים, עם כל המידע וההסברים ועם כמה שפחות צעדים והתלבטויות.

קניית צפיות ביוטיוב – ככה זה עובד:

  1. בחרו חבילת צפיות – 1,000 לכל הפחות ו-1,000,000 לכל היותר. לרשותכם 15 חבילות לבחירה, כאשר כמות הצפיות עולה בהדרגה, וכך גם מחיר החבילה: 15 ש"ח לחבילת הצפיות הקטנה ביותר ו-5,499 ש"ח לחבילת המיליון.
  2. העתיקו מהיוטיוב את הלינק לסרטון שלכם, והדביקו אותו בשדה המתאים: "הזן קישור לסרטון המבוקש".
  3. הזינו פרטים נוספים כמו: שם מלא / שם עסק, דוא"ל, מס' טלפון.
  4. בשדה ההערות תוכלו לפרט את בקשותיכם לגבי זמן אספקת הצפיות או כל בקשה מיוחדת אחרת.
  5. אשרו את תנאי השימוש והמשיכו הלאה להשלמת התשלום.

באיזו מהירות הצפיות לסרטון מתקבלות?
זמן האספקה של הצפיות תלוי בכמותן. כשמדובר בכמות קטנה של צפיות, זמן האספקה קצר יחסית ועומד על 36 שעות בלבד. ככל שכמות הצפיות עולה, זמן האספקה מתארך. במידה שהזמנתם מיליון צפיות, מטבע הדברים התהליך ארוך יותר. חשוב לזכור שמדובר בצפיות איכותיות בלבד ממשתמשים מרחבי העולם. בנוסף לכך, טרופיק מתחייבת לאספקת כל הצפיות במלואן.

כל שנותר לכם הוא לבחור את הסרטון המושלם לקידום. ערוץ היוטיוב שלכם יגיד רק "תודה"!

Scroll to Top