Image

שבת בר מצווה, איך הכי כדאי לחגוג?

קיימים מקומות שונים ברחבי הארץ המציעים חבילה הכוללות את כל מה שדרוש על מנת לחגוג שבת בר מצווה. המעבר לגיל המצווה הוא טקס בעל משמעות רבה הן עבור ההורים והן עבור הנער עצמו. קיימות מספר דרכים לציין ולחגוג שבת בר מצווה,אך חשוב מאוד לכלול בהחלטה זו את הנער שכן הוא האדם החשוב ביותר באירוע. יש משפחות שיעדיפו לחגוג את שבת בר מצווה בבית הכנסת בטקס העלייה לתורה ובזה לסיים את החגיגה. רוב המשפחות בארץ בוחרות בנוסף לטקס עליית התורה גם לחגוג באולם אירועים את המאורע המשמח ולהזמין חברים קרובים ומשפחה קרובה. כמו כן, שבת בר מצווה ניתן לחגוג גם בבתי מלון או בבית הארחה. פרט לחגיגה במקום שכזה, האירוח מאפשר לכל המשפחה להתאחד ולבלות זמן איכות אמיתי יחדיו.

 

חבילת שבת בר מצווה

מקומות המציעים לנופשים חבילת שבת חתן, בדרך כלל יכללו בתוכה: אולם או חדר אוכל בו יהנו האורחים משלוש ארוחות ביום, העיקרית שביניהן תתקיים לאחר טקס העלייה לתורה בבית הכנסת של המקום בשבת בצהריים. כמו כן, יוכלו האורחים בזמן שסביב האירוע להנות משימוש בבריכה של המקום ומשהייה בחדרים נוחים ומאובזרים לאירוח. חשוב לבדוק לפני שסוגרים מקום הארחה לשבת בר מצווה, האם יש הפרדה בין האורחים של האירוע לבין שאר האורחים במקום. בנוסף חשוב לסדר את עניין התפריט והשתייה לפני כן ולעדכן את המקום במידה ונוכחים באירוע צמחונים או אנשים עם רגישויות כאלה ואחרות. מקומות המאפשרים לחגוג  את שבת בר המצווה לרוב יציעו למשפחות שירותים הכוללים מסך מקרן, מערכת הגברה, מקום המתאים לנשיאת נאומים ועוד.

 

רוב המקומות המציעים את האפשרות של חגיגת בר מצווה, נמצאים באזורים בארץ הנחשבים לאטרקטיבים לטיולים ובכך ניתן לנצל את ההזדמנות ולהנות משבילי ארץ ישראל היפה ומאטרקציות נוספות הנמצאות באזור בו אתם נמצאים.

לסיכום שבת בר מצווה הוא אירוע משמח, מלכד ומרגש וניתן לחגוג אותו בדרכים שונות ומגוונות לפי הרצון של המשפחה והנער.

 

 

Scroll to Top