Image

אורית פוקס – ׳חשיפה׳ מעוררת סערה

אורית פוקס היא שחקנית ודוגמנית מפורסמת בישראל. אחת הסיבות לפרסום הנרחב הנוצר סביבה באמצעי המדיה השונים הוא בעקבות צילומים וסרטונים המתעדים את גופה ואיבריה האינטימיים חשופים בצורה קיצונית. רבים מכנים אותה בתקשורת ״האשה והניתוחים״ בשל ניתוחים פלסטיים רבים אותם היא עברה במהלך השנים ביניהם: הגדלה והקטנה של החזה, עיבוי שפתיים ועוד. אורית פוקס מתגוררת בימים אלה בתל אביב.

 

 

טלוויזיה וקולנוע

אורית פוקס לוהקה לסרט ההמשך העדכני של סדרת הסרטים המשעשעת בהיסטוריית הקולנוע הישראליים – ״׳אסקימו לימון״. סרט ההמשך ״אסקימו לימון, החגיגה נמשכת״ עלה למסכים בשנת 2001. בשנה זו השחקנית והדוגמנית זכתה לחשיפה רבה, לסיקורים, ראיונות ושערי מגזינים. סרטים נוספים בהם היא שיחקה הם ״חוכמת הבייגלה״ בבימויו של אילן הייטנר, סרט הדוקו ״שקט מרכלים״ בבימויו של אריאל טלפלר ושיחקה גם בתפקיד אורח בסרט ״שושנה חלוץ מרכזי״. אורית פוקס גולמה במהלך השנים האחרונות לתפקידים בסדרות טלוויזיוניות מגוונות ביניהן הסדרה ״חלומות מתוקים״ וסדרת האינטרנט הפופולארית בה שיחקה את עצמה – ״החיים הבלונדים הדפוקים שלי״. סדרות נוספות בהן השתפפה פוקס הן הסדרה ״כחולים״ בערוץ הצחוק והיא אף התארחה בפרק בסדרה ״גולדסטאר״.

 

פרובוקציות, דרמות והרבה צפיות

 

אורית פוקס ידועה בתור בחורה המעוררת דיונים רבים סביבה וסביב התפקידים אותם היא לוקחת. היא נחשבת לבעלת ביטחון עצמי גבוה, בטוחה במי שהיא ויודעת מה היא עושה. בלוגים אותם כתבה בנושאים הקשורים למין במשך מספר חודשים זכו להצלחה רבה. בשנת 2011 עטפה את עצמה בנחש גדול בעקבות תכנית רדיו בה השתתפה והנחש הכיש אותה. אחד הסרטונים שפורסמו בעקבות המקרה זכה למיליוני צפיות ביוטיוב ולחשיפה אדירה. האירוע הוביל לסיקורים רבים באמצעי התקשורת השונים. בשנת 2014 אורית פוקס כיכבה בערוץ חמש של הטלוויזיה הבריטית במסגרת תכנית אשר עסקה בנשים  האובססיביות שלהן לניתוחים פלסטיים.

 

לסיכום אורית פוקס היא אחת מהדמויות הנחשקות והמעניינות בישראל. היא נחשבת ל״מגנט הפפארצי״ והצלמים ויודעת איך ליצור עניין מכל סיטואציה רגילה ומשעממת. היא גאה בדמות אותה היא מייצגת, משתתפת בראיונות טלוויזיוניים רבים ואף מסוקרת בכתבות במגזינים השונים.

Scroll to Top