Image

אייפון 5C – שובר את מעגל היוקרה של אפל

אייפון 5C  יצא לראשונה ב-10 לספטמבר 2013 במתכונת זולה מתמיד, במטרה להגדיל את המכירות של חברת אפל בשנה זו. בעיקרון האייפון 5C הוא סוג של העתק לאייפון 5S אך עם מספר שינויים ושדרוגים בודדים. בניגוד למכשירים האחרים של אפל שיצאו בצבעים סטנדרטים, אייפון 5C יצא בשלל צבעי הקשת ביניהם אדום-ורדרד, כחול, צהוב, לבן וירוק בהיר. בנוסף חברת אפל מאפשרת לקנות את המכשיר עם כיסוי גומי מיוחד המעניק שילובי צבעים מגניבים במכשיר. בניגוד לשאר המכשירים העושיים ממתכת, אייפון 5C  עשוי מחומר הפלסטיק והוא מאובזר במסך בגודל סטנדרטי לחברת אפל של 4 אינץ׳. בדומה לחברו אייפון5 , אייפון 5C  מורכב ממעבד A6 אך בשונה ממנו ומשאר הסמארטפונים של חברת אפל הוא מאובזר בסוללה מעט גדולה יותר, מה שמאפשר זמני סוללה ארוכים יותר.

 

מפרט טכני

המפרט של אייפון 5C זהה כמעט אחד לאחד לאחיו אייפון 5S. מערכת ההפעלה נקראת iOS7 המאפשרת את טכנולוגיית המולטי-טאץ׳. ניתן להגדיר במכשיר הגדרות ספציפיות המאפשרות לבצע ביצועים שונים תוך כדי פעולות של גרירה, צביטה, ניעור או סיבוב על מנת לבטל הודעות שנכתבו או סיבוב של התמונה לאורך או לרוחב. מערכת זו מספקת תמיכה כמעט בכל המכשירים הקודמים של אפל כולל טאבלטים ואייפודים. אייפון 5C משמש כנקודת אינטרנט שיתופית הכוללת בלוטות׳, ווי-פיי ויואסבי. בנוסף כמו כל מכשיר של חברת אפל ניתן ליהנות מגלישה קבועה לחנות ה- App של חברת אפל. מערכת ההפעלה iOS7 מצוידת בפלטפורמה  חדשה הנקראת AirDrop המאפשרת לשתף קבצים בין מכשירים שונים של חברת אפל.

 

מצלמה ומסך

המצלמה של האייפון 5C  היא באיכות גבוהה של 8 מגה פיקסל בטכנולוגיית iSight ומצויידת בפלאש  LED, יתרון בצילומים המצולמים בתנאי תאורה שאינם אופטימאליים. המצלמה הקדמית של המכשיר היא ברזולוציה של 1.9 מגה פיקסל בצילום באיכות HD. המסך כפי שנאמר קודם לכן הוא בגודל של 4 אינץ׳ ברזולוציה של 640×1136 ובצפיפות של 326 פיקסלים לאינץ׳.

 

לסיכום המכשיר הוא תמורה מצוינת עבור אנשים שלא מעוניינים להוציא סכומי עתק על סמארטפון ואוהבים לגוון מפעם לפעם. בנוסף הצבעים הם שבירת שגרה נחמדה, צבעונית, נעימה לעין ובנוסף אין לשכוח שמדובר בחרת אפל מה שמבטיח לנו מכשיר איכותי ומשוכלל.

Scroll to Top