Image

איך לבחור כותב תוכן מקצועי ואיכותי?

כמעט כל עסק ששוחה ברשת האינטרנטית זקוק לתכנים מקצועיים מסוגים שונים. בין אם אתם זקוקים לתוכן שיווקי במטרה להניע את הגולשים שלכם לפעולה או בין אם לתוכן אינפורמטיבי שיסביר עליכם בתור חברה, על המוצרים שאתם מוכרים או משווקים – כך או כך, אתם זקוקים למישהו מקצועי שיקל עליכם בתהליך כתיבת התכנים . במאמר הבא נסייע לכם לבחור כותב תוכן שמצד אחד ישמור על עניין, יצירתיות, זרימה ואף באמת יגרום לגולשים לקרוא את התוכן ומצד שני יקפיד על עובדות נכונות ועל נוסח רהוט וקריא.

 

  • בחרו כותב או כותבת שמקפידים על מחקר – הרשת היא סוג של מאגר מידע עצום, בו קיים תוכן מכל הסוגים. יש אתרים מקצועיים יותר ויש כאלה שפחות ולכן חשוב בזמן המחקר להקפיד על למידה ממקורות אמינים שמסתמכים על מחקרים, עובדות קיימות וניתוחים של בעלי מקצוע מהתחום. איך תדעו שהכותב שלכם עושה מחקר? עקבו אחרי 10 המאמרים הראשונים שלו, בדקו בעצמכם את התוכן, ורק כך תדעו. לאחר מכן תוכלו לעבור למעקב של פעם בחודש וכך תהיו שקטים שאתם עובדים עם בעל מקצוע.
  • בחרו כותב שזה המקצוע שלו ולא סטודנט שמחפש השלמת הכנסה- כתיבה היא מקצוע לכל דבר. כמו שאתם בונים אתרים, מפתחים אפליקציות או תוכנות כך גם כותבי התוכן רואים את עצמם כאנשי מקצוע בתחום לכל דבר. כשאתם מאמינים במישהו, הוא מאמין בעצמו וככה התוכן גם נראה בסוף.
  • ניסיון עושה את ההבדל – כמובן שחשוב לתת הזדמנות לכל אחד, הרי כולנו התחלנו ממקום כלשהו. יחד עם זאת, חשוב לשמור על רמה גבוהה. התוכן שמאפיין את האתר שלנו משפיע בסופו של יום על הקידום שלו במנועי החיפוש, מעלה את רמת החשיפה באתר ובעיקר חייב לעניין ולספק מענה על צורך מסוים לאותם גולשים. בדקו את הניסיון של הכותב, קראו חומרים שלו ורק אז תחליטו.
  • מחיר סוגיה ששווה דיון אצל כותבי התוכן- אין ספק כי המחיר מהווה כאן פקטור לבחירה. רוב מקדמי האתרים, זקוקים למסות של תוכן, אך חשוב שתהיו מודעים לעובדה שכאשר אתם בוחרים להשקיע תקציב מינימליסיטי עבור התוכן שייכתב עבורכם, אתם פוגעים בדרך כזו או אחרת בשיווק של עצמכם. אין אנו אומרים לכם להשקיע מאות שקלים בדף תוכן, אך תבינו שמאמרים זולים, עלולים לעלות לכם ביוקר.

 

לסיום, התוכן שנטמע באתר שלכם משפיע על אחוזי המכירות, תורם לערך המוסף של האתר ובעיקר אמור לעורר בז. אל תתפשרו על תוכן איכותי, משמעותי, יצירתי ומעניין- תוכן שבסופו של דבר ממתג אתכם גבוה.

Scroll to Top