לייקים בחינם

איך משיגים לייקים בחינם

לייקים בחינם מחפשים להשיג אנשים רבים שרוצים לקדם את דף הפייסבוק שלהם, את האינסטגרם, היוטיוב ודפים עסקיים מכל סוג. הרצון לקבל תוצאות ללא עלות הוא רצון מובן, אך יש לדעת שלעיתים הזול הוא היקר. אז איך משיגים לייקים בחינם ומדוע לעיתים כדאי לוותר על הרעיון. הכל בהמשך.

לייקים בחינם הם לייקים שניתנים לחשבונות רבים ללא כל התחייבות או תשלום מצד מקבל הלייקים.

כיום ניתן להשיג לייקים מסוג זה בכמה דרכים:

פנייה אל אתרים שיש בהם לייקים בחינם – כיום ניתן להשיג לייקים באמצעות אתרים שמספקים את הלייקים. הפעולה נעשית עם הרשמה וכמה תנאים שמבקש האתר. אתרים אלא מספקים בדרך כלל לייקים מחשבונות מזויפים.

גיוס לייקים מקבוצות – לייקים חינם ניתן להשיג מקבוצות שמטרתן היא גיוס לייקים. גיוס מסוג זה נעשה על ידי תכנית בה חברי הקבוצה נותנים לייק בתמורה ללייק. משמע: תלחץ להם לייק והם יתנו לך לייק בתמורה. האנשים שלוחצים לכם לייק הם בדרך כלל אנשים שלא ממש מעניין אותם מהו תחום העיסוק שלכם, והם לוחצים לייק רק כדי לקבל ממכם תמורה.

גיוס לייקים בחינם על ידי פוסט – כולנו כבר מכירים את התופעה של גיוס לייקים על ידי פוסט מרגש, מצחיק, מחאתי, מקורי ועוד. כיום אנשים רבים מבקשים לייקים בחינם בדרך זאת. גיוס לייקים בצורה זאת פחות מתאים לעסקים והוא נפוץ יותר בקרב אנשים פרטיים.

מדוע לייקים בחינם הם לא תמיד האלמנט הטוב ביותר לקידום העסק שלכם?

לייקים מסוג זה נראים מפתים וקלים להשגה. עם זאת, לייקים חינם הם לא תמיד לייקים אמתיים, כמו למשל לייקים שמתקבלים מאתרים שונים שאינם מקצועיים.

גם גיוס לייקים מקבוצות לא ממש יעיל וזאת משום שהלייקים שמגיעים אליכם לא ממש אפקטיביים בשל חוסר העניין של לוחץ הלייק בעסק שלכם.

גיוס לייקים לפוסט מרגש או מצחיק, לא ממש יעיל לעסקים פרטיים אלא אם כן תפרסמו מבצע מטורף, הטבה, השתתפות בתרומה ועוד.

לכן אם תרצו לקבל לייקים זולים, אך איכותיים מומלץ לרכוש לייקים מאתרים שמציעים לייקים אמיתיים ואיכותיים.

 

 

Scroll to Top