אינדקס בעלי מקצוע

אינדקס בעלי מקצוע – כיצד הפייסבוק והאינטרנט יעזרו לכם לאתר בעל מקצוע מעולה?


מחפשים בעל מקצוע?


מרגישים אבודים?


יש המון דרכים למצוא בעל מקצוע איכותי שעונה על כל הקריטריונים החשובים בבעל מקצוע: מחיר הוגן, מקצועיות, זמינות ואחריות בעזרת האינטרנט.


 

אז איך תמצאו בעל מקצוע ?


1.       העלו פוסט אם יש לכם לא מעט חברים וקולגות עליהם אתם סומכים והם גם חברים שלכם בפייסבוק, נסו להעלות פוסט חביב עם איזו תמונה נחמדה וכך תקלו על עצמכם את תהליך החיפוש.


2.       חפשו קבוצה מתאימה יש בפייסבוק המון קבוצות פעילות בהן יש מגוון של המלצות על בעלי מקצוע. ״בעלי מקצוע מפה לאוזן״, ״בעלי מקצוע מודעות״, ״בעלי מקצוע מומלצים בחום״, ״בעלי מקצוע מומלצים בישראל״ אלו הן רק חלק מהקבוצות אותן תוכלו לאתר, לעשות לייק וכך למצוא את בעל המקצוע שתואם את הצרכים שלכם. בקבוצות ממליצים כל הזמן על בעלי מקצוע בכל רחבי הארץ: אינסטלטורים, חשמלאים, טכנאי טלוויזיה, זגגים, עורכי דין, רואי חשבון ועוד.


3.       אינדקס בעלי מקצוע אתרי אינטרנט כמו המקצוענים, מדרג וכדומה יסייעו לכם לבחור בעל מקצוע, להשוות מחירים ולאתר מישהו שקרוב לאזור המגורים שלכם. מדובר באתרים סופר מקצועיים אשר מבצעים דירוג של בעלי מקצוע על ידי מגוון קטגוריות ומאפיינים. בנוסף, תוכלו להתרשם  מהמלצות אמיתיות של אנשים שהעלו פוסטים והיו מרוצים משירות כזה או אחר.


 


דברים שכדאי לשים לב אליהם כאשר מחפשים המלצות ברשת האינטרנט:


    היזהרו מפורומים בפורומים יש המון המלצות פקטיביות אותן אנשים מעלים למטרות מסחריות.


    אל תשוו בין יותר מדי בעלי מקצוע אתם עלולים להתבלבל ולבזבז זמן יקר, התמקדו ב2-3 ובצעו בחירה.


    בדקו את הדברים החשובים אם אתם מחפשים מנעולן למשל, וודאו שיש לו אישור ממשטרת ישראל וכי עבר את ההכשרה המתאימה, אם אתם מחפשים בייביסיטר בקשו המלצות או חוות דעת טלפונים ואם אתם מחפשים בכלל מנקה, שווה לבקש אישורי עבודה ומסמכים.


 


לסיכום, אין ספק כי האינטרנט מקל על תהליך בחירת בעל מקצוע מוסמך ויחד עם זאת, יש לשים לב בתהליך הבחירה בכדי שלא ״ליפול בפח״


 

Scroll to Top