אלי אקספרס תחפושות

אלי אקספרס תחפושות

לא מעט אמהות וילדים רבים מתרגשים ומכינים את עצמם לחג הפורים. חג הפורים הוא חג שמח בו עורכים סעודת חג, מתארחים אצל הסבים, אך אצל הילדים העיקר הוא התחפושות. כמידי שנה, בתי הספר עורכים תחרות תחפושות בין הילדים בבחירת התחפושת הכי טובה ויצירתית כך שהילדים שלכם להוטים לבוא עם התחפושת הטובה ביותר. אבל מצד שני אתם לא מוכנים להשקיע יותר מדי כסף עבור תחפושת שתשמש את הילד שלכם לכמה ימים. לכן, הרבה מן האמהות פונות אל אתרים כמו אלי אקספרס תחפושות על מנת לרכוש את התחפושת המבוקשת בזול יחסית. 

הכנו לכם כמה טיפים לרכישת תחפושות בקלות וביעילות:

1 . התחילו במחלקת ה–Clearance —  מחלקת בה מופיעים מוצרים ותחפושות במחירי חיסול. ומכיוון שהתשלומים הישראלים שחלים בעת הקנייה כגון שילוח ומס, זוהי עמדה משתלמת ביותר למי שפונה לאתרים הללו על מנת לחסוך בכספו. למה? מכיוון שקיימות מחלקות רבות של עודפים העשויות להתעדכן לעתים קרובות ולהציע מחירים נמוכים יותר לתחפושות מסוימות.

2. האתרים האמריקאים מספקים מגוון רחב של תחפושות מכל סוג אך הבעיה היא שרוב האתרים הללו אינם מספקים משלוח ישיר לישראל ועל מנת לרכוש מוצר לארתץ עליכם להיעזר באתר תיווך המספק כתובת אמריקאית או להיעזר בחבר שטס בקרוב לארץ.

3. עלות השילוח באתרי הכתובת האמריקאית מחושבת לפי משקל פיסי או נפחי, הגבוה מביניהם. מכיוון שהבדים של התחפושות קלים למדי, סביר להניח שהמשקל הפיזי יהיה נמוך, והמשקל הנפחי שנגזר מהממדים של גודל האריזה עשוי להקפיץ את המחיר. מומלץ לברר את גודל האריזה מול השולח, ולבקש אריזה חסכונית ככל הניתן. אם מדובר באריזה גדולה, כדאי לבקש פתיחה ואריזה מחדש (בדרך כלל בעלות של 5 דולרים) מהאתר המספק כתובת האמריקאית.

4. בכל מקרה, כדאי להזמין עם חברים: מבדיקה באתרים שונים עולה כי המשלוח כרוך בתוספת של יותר מ–120 שקל, לפני מסים. קנייה משותפת וחלוקה בעלויות השילוח תהפוך את הרכישה למשתלמת יותר.

6 לפני ביצוע ההזמנה, בדקו היטב את המידות. רוב האתרים הרציניים יציגו טבלת מידות המתאימה לתחפושות המוצעות באתר שמומלץ להשתמש בה. יש אתרים שמאפשרים להכניס את מידות הילד לסרגל  — ובהתאם לכך ימליצו על המידה הנכונה. אם אתם עדיין לא בטוחים לגבי המידה, מומלץ להתייעץ עם נציגי האתר.

אלי אקספרס תחפושות

 

Scroll to Top