Image

אנונימוס – להציל את מי שאין לו ׳גב׳

אנונימוס היא עמותה ללא מטרות רוו,ח המבוססת אך ורק על מתנדבים, תרומות וקרנות חיצוניות. המתנדבים של אנונימוס, עוסקים בעיקר בפגיעות הממוסדות שמתבצעות על בעלי החיים ומנסים למנוע את התופעה, לצמצם אותה ככל הניתן, להסביר את היתרונות הרבים שבאורך חיים טבעוני בכדי להפחית את ההצלחה של תעשיית המזון אשר גורמת לסבל רק של בעלי חיים.

 

העמותה השיגה מספר הישגים בתחום זה במהלך השנים ביניהם: הפסקת פיטום האווזים והברווזים וביטול הניסויים בבעלי חיים בבתי הספר. בנוסף, העמותה הצליחה להפסיק את ניצול חיות הבר בקרקסים והפסיקה את בידודם של עגלי החלב. העמותה מפנה את תשומת לבם של האזרחים כל הזמן באמצעות הסברה עמוקה, הפגנות ומסרים לתקשורת כי כאשר אנו שותים את החלב בקפה, נהנים מסטייק שנמס בפה או מארוחת בוקר עשירה בחלבונים, יש מי שסובל מזה. 

 

אתר האינטרנט של העמותה מציע לגולשיו מידע מעניין, עדכני ומהימן אותו ניתן לקרוא ולהחכים. אחת מהקטגוריות המעניינות אשר עולות ומתעדכנות באתר נקראת ׳תחקירים׳. האתר מעלה לאוויר תחקירים שונים שבוצעו על תעשיית המזון. תחקירים אלה מסבירים בעתם מה החיות עוברות בכדי שאנחנו נוכל ליהנות מטעמם. בין המחקרים אליהם תוכלו להיחשף קשורים לתעשיית תרנגולי ההודו, תעשיית הפרות, מה עוברים העופות בשביל שאנחנו נוכל לאכול שניצל או ליהנות מחביתה. כמו כן, מציג האתר בפנינו על תעשיית הלבוש הכוללת פשיטות עור, צמר, פוך ונוצות, פרווה של החיות ועוד. בנוסף, ניתן לראות תחקירים על ניצול של החיות בגני החיות ובפינות החי, איך סובלים בעלי החיים ממופעים בהם משתמשים  לביצוע של פעלולים, מופעים, ליטוף וראווה. האתר של עמותת אנונימוס חושף אותנו למגוון רחב של מאמרי תוכן אשר עונים לנו על שאלות רבות, בנושאים הקשורים לזכיותם של בעלי החיים.

 

העמותה מרבה לעסוק בקשר שבין אתיקה לבין בעלי חיים, חוקרת את רגשות בעלי החיים והתנהגותם, מדבר רבות על הקשר שבין איכות הסביבה והמאזן האקולוגי, לבין תעשיית הבשר והעוף ועוד. לטבעונים או לאלה שמעוניינים להתחיל את תהליך הטבעונות, האתר מציע טיפים המסייעים להיכנס לתהליך הטבעונות.באתר תוכל להיחשף למגוון רחב מתכונים טבעונים, עיסוק בתזונה טבעונית נכונה ועוד. בנוסף האתר של אנונימוס מספר לגולשיו על מוצרים טבעונים מומלצים, דן באורח חיים בריא, מספר על מסעדות טבעוניות ועוד. 

Scroll to Top