Image

בחירת של צמיגים חדשים – חשיבותו של מחירון צמיגים

בנושא של בחירת צמיגים חדשים לרכב, אין לזלזל שכן, בחירה שאיננה מתבצעת בקפדנות יתר, עלולה להוות סכנה ממשית לנוסעים לרכב, להולכי הרגל ולפגוע באיכות הנסיעה ובצריכת הדלק של הרכב, מה שעלול בסופו של דבר לגרום להוצאות מיותרות בתחזוקה השוטפת של הרכב. לצמיגים ברכב יש חשיבות גבוהה אשר באה בקשר ישיר עם הבטיחות שלכם ושל הנוסעים. הספקים, החברות ואתרי האינטרנט המספקים לכם בתור לקוחות מידע על מחירי הצמיגים, מאפשרים לכם בתור צרכנים או לקוחות לבצע השוואה של מחירים ולבחור את הצמיג האופטימאלי עבור סוג הרכב בו אתם נוסעים. היו צרכנים חכמים, דרשו את מחירון הצמיגים ואל תקלו ראש בנושא.

 

מה חשוב לדעת לפני שבוחרים צמיגים חדשים לרכב?

 

  • כמות יצרניות הצמיגים היא גדולה ומגוונת, ולכן גם הבחירה היא לא תמיד פשוטה. אל תתפתו לרכוש את הצמיגים המקוריים של הרכב שלכם שכן בדרך כלל אין קשר ישיר בין הצמיגים המקוריים להתאמתם לרכב. כל יצרנית צמיגים שומרת על הסטנדרטים שלה, לוקחת בחשבון את התכונות והמאפיינים החשובים ביותר בייצור הצמיגים ולכן הקפידו לבחור צמיג איכותי במחיר נוח אשר:  מתאים לסוג הרכב בו אתם נוהגים. מותאם לסוג הנהיגה שלכם.                                                                                                                                                                                                                                                                                                       
  • מתאים לדרישות של רישיון הרכב.
  • הקפידו על תאריך הייצור של הצמיגים. התאריך מוטבע על כל צמיג שיוצא לשוק. נסו לרכוש צמיגים כמה שיותר חדשים כך תהיו בטוחים שאתם קונים צמיגים שלא אוחסנו בתנאי חום או לחות שעלולים לפגוע באיכותם.
  • אחד מהמרכיבים החשובים בהרכבה של צמיגים חדשים הוא איזון גלגלים מקצועי. האיזון יבטיח לכם נסיעה נוחה, יציבה ובטוחה לאורך זמן. אם אתם חשים ברעידות או בחוסר יציבות, בדיקת האיזון היא קריטית והכרחית.
  • כאשר אתם רוכשים צמיגים חדשים, עם הרכישה תקבלו תעודת אחריות לארבע שנים. לעולם אל תצאו מהמקום מבלי לקבל את תעודת האחריות. התעודה נותנת לכם את הביטחון שבמקרה של בלאי או פגמים בייצור אתם מכוסים ותזכו לקבל צמיגים חדשים.
  • אל תתפשרו באיכות הצמיגים אותם אתם רוכשים. וודאו שהצמיגים אותם אתם בוחרים מיוצרים ע״י חברה אמינה עם מחירון צמיגים עדכני המשתמשת בחומרים איכותיים ובטכנולוגיה מתקדמת אשר לוקחת בחשבון את כל המאפיינים והתכונות החשובים.

צמיגים במבצע

 

Scroll to Top