Image

בלוגים טבעוניים

הבלוגים הטבעוניים עוסקים באורך חיים טבעוני ובאופן טבעי בעלי נגיעה משמעותית בתחום האוכל הטבעוני. ניתן בצדק לשייך את הבלוגים הטבעוניים לקטגוריות הבלוגים העוסקים בנושא אוכל. הבלוגים הטבעוניים ברוב המקרים מציגים מתכונים טבעוניים העושים שימוש במוצרים טבעוניים המשמשים אלטרנטיבה תזונתית לבשר ומוצרים מן החי. אם אתם מעוניינים במתכונים טבעוניים בריאים, הבלוגים הטבעוניים יכולים להיות מקום טוב למצוא מתכונים טובים ואיכותיים.

 

לפני שמדברים על בלוגים טבעוניים חשוב להסביר מה זה טבעוניים, נראה שבהרבה מקרים ישנו בלבול בקרב הציבור וחוסר ידיעה. אז בשורה אחת ניתן להגיד שהטבעונים נמנעים מצריכה של מוצרים אשר מקורם מן החי,  זה לאו דווקא מתבטא אך ורק במזון – אנשים אשר בחרו באורך חיים טבעוני נמנעים גם מצריכת מוצרי הלבשה או אפילו קוסמטיקה שמקורם מהחי.

הסטיגמה הנפוצה ביותר בקשר לטבעונים היא שהם אוכלים כל היום חסה – חסה לאורחת בוקר, חסה לארוחת צהריים וחסה לאורחת ערב. האמת שלא, לפעמים הם גם מפנקים את עצמם בסלרי 😉 עכשיו ברצינות, התזונה הטבעונית היא הרבה יותר מחסה וממש אין לרחם על מי שבחר באורך חיים טבעוני. בבלוגים הצמחוניים תוכלו לראות שזו תזונה מורכבת ובריאה ויש בה מגוון מתכונים טעימים. אם יש לכם ספק זה בסדר גמור, רק בבקשה תעיפו מבט בבלוגים הטבעוניים ואולי אף תנסו איזה מתכון ללא התחייבות.

 

 

אם אתם רוצים לדעת יותר על תזונה ואורח חיים טבעוני אני ממליץ מאוד על הבלוג העונה לשם 'משחקת באוכל' של שרה הורניק. שרה היא טבעונית משנת 2012 ומלבד היותה טבעונית ובשלנית היא גם כותבת שנונה. הבלוג של שרה הורניק מתבלט מבין הבלוגים הטבעוניים בעיקר בזכות כשרון הכתיבה שלה אך גם בזכות המתכונים המעולים. בבלוג של שרה הורניק תוכלו למצוא מתכונים טבעוניים כמו מרקים, תבשילים, סלטים, מאפים וקינוחים העושים שימוש ברכיבים טבעוניים מגוונים. במתכונים הטבעוניים של 'משחקת באוכל' תוכלו למצוא רכיבים כמו ארטישוק, פטריות, טופו, אגוזים, בורגול, בטטה, כרובית, סלק, עדשים, דלעת, חמוציות ואין ספור מוצרים טבעיים ובריאים.

 

אם מתחשק לכם לנסות אוכל טבעוני אז למה שלא תתחילו מפסטה? יש לכך כמה סיבות: ראשית כולם אוהבים פסטה ושנית פסטה היא קלה להכנה. אם ברצונכם להתנסות באוכל טבעוני בהחלט מומלץ לנסות את אחד ממתוכני הפסטה בבלוג של שרה הוכניק או כל אחד ממתכוני הפסטה בבלוגים הטבעוניים שתמצאו ברשת. אני באופן אישי ממליץ על מתכון הפסטה עם פטריות פורטבלו ברוטב פסטו פטרוזיליה  ופקאנים.  בבלוג של שרה תוכלו למצוא את מתכון מלווה בתמונות והוראות הכנה מפורטות. אם יש לכם שאלות לגבי אופן ההכנה תמיד תוכלו לשאול את שרה בתגובות והיא תמיד עונה ועוזרת. זהו היתרון הגדול של בלוגים טבעוניים ובלוגים בגלל, הם מאפשרים קשר ישיר עם כותב הבלוג.

אולי תאהבו גם

Scroll to Top