גדר איסכורית מחירים

גדר איסכורית מחירים

בפרויקטים של בניית גדר איסכורית מחירים נקבעים פחות או יותר לפי פרמטרים אחידים. במאמר הבא נרחיב על כך, נסביר מה העלות הממוצעת של פרויקט מן הסוג הזה וכיצד בוחרים את המתקין המקצועי עבורו

פח מסוג איסכורית הפך בשנים האחרונות לחומר גלם פופולארי ונפוץ בבניית גדרות. נכון להיום, גדר שאותה בונים עם פח מסוג איסכורית מוכיחה את עצמה בתנאי מזג אוויר משתנים. הסיבה לכך קשורה לאופן שבו פח איסכורית עובר גלוון ולמעשה הופך להיות עמיד בפני קורוזיה ושיתוך. בנוסף, המפרט הטכני של הפח עולה בקנה אחד עם הצרכים של הלקוחות והמחיר הסופי מצמצם את עלויות הפרויקט.

למה המחירים לא אחידים?

מצד שני, בהשוואה בין פרויקטים שכוללים הקמת גדר איסכורית מחירים מתגלים כבלתי אחידים. קודם כל, הדרך לקבוע את עלות הפרויקט היא לפי מחיר למ"ר. המשמעות היא שפרויקט של בניית גדר איסכורית במקום מסוים יעלה אחרת מפרויקט שכולל את השימוש באותו סוג של פח אך בשטח גדול או קטן יותר.

שנית, יש גם פערי מחירים שנובעים מההבדלי המקצועיות בין המתקינים. מתקין מנוסה ומיומן יגבה מחיר יחסית גבוה על התקנת גדר איסכורית ואף יעניק אחריות על התוצאה, בעוד מתקין אחר עשוי לנסות לחדור לשוק עם מחירים זולים. מבחינת הלקוחות, בהשוואה בין פרויקטים של גדר איסכורית מחירים צריכים להיות לפיכך רק חלק ממערכת שיקולים רחבה יותר.

מה משפיע על גדר איסכורית מחירים ועלויות?

על אף האמור לעיל, יש בכל זאת כמה פרמטרים אחידים שבהם ניתן להיעזר על מנת להעריך את עלות הפרויקט של בניית גדר איסכורית:

א. סוג הפח – איכות הפח נקבעת לפי הסוג והמפרט הטכני. את המפרט המלא ניתן לברר מול המתקין ובתוכו כדאי לבדוק בעיקר את הגובה, העובי והאורך. במידה ומעוניינים בכך, אפשר גם לבדוק איזה תהליך גלוון בוצע על הפח ומה הוא כלל.

ב. גודל השטח – נתונים על גודל השטח שבו רוצים להתקין גדר איסכורית אמורים להגיע מהלקוח. בין היתר, רצוי למדוד מראש את גודל השטח וכך למנוע הפתעות מיותרות.

ג. פירוק והרכבה של הגדר – יש מקרים שבהם השירות של התקנת גדר איסכורית כולל גם פירוק. זה רלוונטי למשל אם מחליטים לבנות גדר איסכורית באתרי בניה, או בכל מקום שבו הקמת הגדר היא זמנית. בכל מקרה, שירותי פירוק והרכבה של גדר איסכורית מתומחרים בנפרד ושוב פעם לפי גודל השטח במטרים.

נכון להיום עומדת עלות ממוצעת של הקמת גדר איסכורית על מחיר של 250-600 ש"ח למטר. במקביל, יש קבלנים שדורשים מינימום מטרים מסוים על מנת לבצע את הפרויקט וגם הנחות על פרויקטים גדולים. לבסוף, את הקבלן שמבצע התקנת גדר איסכורית צריך לבחור גם לפי המחיר וגם לפי שיקולים אחרים.

Scroll to Top