Image

גוגל דרייב

הGoogle Drive הוא אחד מהשירותים השימושיים ביותר של Google, בעזרתו תוכלו לאחסן קבצים ולסנכרן אותם למחשב האישי או לסמארטפון.

הגוגל דרייב הוא בעצם הרחבה של הGoogle Docs, המאפשר ליצור, לערוך ולשמור קבצי טקסט ומסמכים, ולפתוח אותם מכל מקום בעולם.

 

כך שאם למשל אתם רוצים לשמור גיבוי לכל התמונות שלכם מהטיול האחרון לתאילנד, או מהחתונה של אח שלכם- אתם יכולים להעלות את זה לכונן המאובטח שלכם, שניתן לפתיחה ע"י החשבון שלכם בלבד (חשבון Google),  אלא אם כן תרצו לשתף אותו עם המשפחה או החברים שלכם, שיוכלו לצפות או להוריד תמונות מהכונן. תוכל להעניק להם את ההרשאה גם להעלות תמונות משלהם.

ומכיוון שהכונן מחובר לחשבון הגוגל שלכם, תוכלו לשתף אותו לכל שאר השירותים של גוגל בקלות, למשל העלאת תמונה לGoogle+.

שירות גוגל דרייב נותן לכל חשבון Google  בחינם 15 ג'יגהבייט של קבצים. כמות אחסון זו מהווה תחרות צמודה לשירות המתחרה שלה- הDropbox. במידה ותרצו להרחיב את כמות האחסון שלכם, תוכלו לקבל אחסון נוסף בתמורה לתשלום חודשי נמוך. כיום יש עוד מספר רב של שרתי "ענן" (Cloud) המאפשרים את אותם האפשרויות של העלאה ושיתוף קבצים מקוון. ולעיתים רבות הם מציעים אחסון רב יותר בחינם, וזולים יותר.

עוד אופציה נחמדה שמתאפשרת בגוגל דרייב, היא עריכה מסמך בו זמנית ע"י מספר רב של משתמשים. כך שאם אתם מעוניינים לתאם לוח זמנים עם מספר רב של אנשים- למה שלא תעשו את זה עם מסמך מקוון של Google Drive?

שירות זה מסוגל לקרוא מסמכי Word, מצגות PowerPoint, קבצי Exel, מסמכי PDF, וכל הפורמטים הנפוצים, כך שכמעט הקבצים יוכלו להפתח בכונן שלכם, ותוכלו לערוך אותו לפי טעמכם.

בנוסף, מאוד נוח שלכל האופציות המגוונות והרבות שמציעים לנו- יש תמיכה מלאה בעברית. בניגוד למספר רב של שירותים אשר לא תומכים בעברית, ולפעמים הופכים אותיות או מבלגנים את המסמך.

וכיום תמצאו גם אפליקציה מותאמת לניידים, התאפשר לכם לערוך ולצפות בקבצים גם בנייד, ולהעלות לשם תוכן גם מהסלולרי. את האפליקציה תוכלו להוריד מהGoogle Play.

Scroll to Top