Image

גמר גביע המדינה 2015

בעונה הנוכחית, זימן לנו גמר גביע המדינה 2015 משחק גמר שעל הנייר היה אמור להיות מעניין ביותר. 

מצד אחד מכבי תל אביב, הקבוצה של מיץ׳ גולדהאר, אשר לקחה אליפות בתחילת השבוע ורוצה לזכות בטרבל העונה, אחרי שמוקדם יותר העונה זכתה בגביע הטוטו.

מצד שני את הקבוצה של אלונה ברקת מבירת הנגב, מהמקום השני בליגה, הפועל באר שבע, אשר סבלה בתחילת השבוע מזעזוע רציני בעקבות הודעתה של ברקת כי אלישע לוי, המאמן מזה שלוש שנים לא ימשיך לעוד עונה, כאשר בצל מרחפת הפנייה של ברקת לברק בכר, מאמן הפועל קרית שמונה שגם הוא פוטר במהלך השבוע בעקבות אותה פרשה. 

 

על הנייר כולם חשבו שמכבי תל אביב פייבוריטית בגמר גביע המדינה 2015 לאור העובדה שהסגל שלהם יותר עמוק, לאור העובדה שהם הראו יותר מחץ במחזורים האחרונים, אך בעיקר לאור העובדה שכולם העריכו ששחקני באר שבע מרוסקים מנטלית מהשבוע שעבר עליהם בתקשורת בצל פרשת המאמן.

השחקנים מצידם טענו שזה לא משנה, והם שחקנים שתפקידם לשחק ולא להתעסק בדברים שקורים מחוץ למגרש. 

בפועל הדברים הללו התבררו כלא נכונים כלל וכלל, והיה ניכר שהתרחשויות השבוע החולף השפיעו עליהם, בין אם זה בהכנה למשחק, כאשר יש לציין כי לבאר שבע היה יותר זמן להתכונן למשחק, ובין אם זה בעמידה של באר שבע על המגרש, הם פשוט לא היו שם. 

במקום לנצל את העובדה שמכבי תל אביב מגיעה לגמר גביע המדינה 2015 עם חוליית הגנה מאולתרת, באר שבע נגררה לקצב שאותו הכתיבה מכבי תל אביב. 

 

גמר גביע המדינה 2015 התחיל עם שער מוקדם של ראדה פריצה השבדי, יתרון אשר מיד הוכפל, באר שבע עוד הספיקה לצמק עם שער לפני המחצית אבל למחצית השנייה של גמר גביע המדינה 2015 עלתה רק קבוצה אחת, וזו מכבי תל אביב, פריצה מיד עם תחילת המחצית השנייה העלתה את מכבי ליתרון 3-1 כאשר ערן זהבי ממשיך במומנטום וראדה פריצה משלים שלושער, עלתה מכבי ליתרון 5-1. 

מאור בוזגלו הספיק לצמד אך מהארן ראדי כבש שער מדהים בתום מבצע קבוצתי מושלם. 

Scroll to Top