ג'קוזי מחיר

ג'קוזי מחיר

את הג'קוזי התחלנו לראות צצים לאט לאט אי שם בשנות השמונים כאשר הם החלו להגיח לחצרות של בתים פרטיים ולאחר מכן גם נכנסו לחדרי האמבטיה של אותם בתי יוקרה פרטיים.

אך במרוצת השנים קרה משהו למחיר הג'קוזי שהפך אותו נגיש לכולם וכיום אנו רואים ג'קוזי גם בדירות בבתי מגורים, כמעט בכל צימר שבו אנו נופשים ועוד.

גם כיום, שמחירי הג'קוזי הפכו להיות נגישים יותר מאשר היו עד לפני עשור עדיין יש שונויות דקות בין המחירים.

למשל מחיר של ג'קוזי זוגי לשני אנשים יכול להגיע לכמה אלפים בודדים, בניגוד לכך שמחירו עמד על עשרות אלפים עד לפני מספר שנים.

כיום ניתן להשיג ג'קוזי גדול שמתאים לכשישה עד שמונה אנשים במחיר נוח ואפילו מחיר של ג'קוזי יד שנייה לכזה מספר של אנשים יכול להגיע רק לאלפי שקלים בודדים.

שוק הג'קוזי יד שנייה גם הוא פורח בשנים האחרונות היות והביקוש למוצר הוא כל כך גדול, כך שהוא יצר לעצמו שוק יד שנייה מפותח גם כן.

בשוק יד שנייה ניתן להשיג ג'קוזי במצב טוב במחיר עוד נמוך יותר ממחיר השוק אך כדאי מאוד להזהר כאשר אנחנו רוכשים ג'קוזי יד שנייה היות ותיקונים של חלקי החשמל כמו הטרמוסטט והזרמים של הג'קוזי יכולים להגיע לסכום גבוה.

לעתים הסכום עלול להיות מאוד גבוה, כזה שכבר היה עדיף לרכוש ג'קוזי חדש עם אחריות על המוצר.

אם וכאשר תחליטו לרכוש ג'קוזי יד שנייה עליכם להיוועץ עם איש מקצוע ולראות שאתם לא רוכשים מוצר פגום.

דבר נוסף חשוב ביותר כאשר אתם מבצעים רכישה של ג'קוזי לבית שלכם הוא בדיקה מקיפה של תנאי העסקה, לכן כדאי לבצע השוואת מחירים בין מספר יצרנים או יבואנים של ג'קוזים ולבחון מי נותן לכם את תנאי התשלום הטובים ביותר ואצל מי האחריות על המוצר היא יורת מקיפה וכמובן איפה משך תקופה האחריות ארוך יותר.

בסופו של דבר תכליתו של הג'קוזי הוא להשרות עליכן רוגע ושלווה ולכן אתם לא רוצים להגיע למצב שבו אתם מתעצבנים על כך שהג'קוזי שלכם מקולקל ואין לכם מענה.

Scroll to Top