גרגירי קקאו לדיאטה

הוספת גרגירי קקאו לדיאטה היומית שלכם

נפוצים כ"מזונות על", הקקאו מכיל כמות גדול של חומרי מזון בריאים שהגוף שלכם צריך. גרגירי קקאו הם זרעים מעץ הקקאו והם המרכיב העיקרי בשוקולד. הכללת גרגירים אלו בדיאטה היומית שלכם היא דרך קלה לתת לגוף שלכם דחיפה בריאה. מספר יתרונות כוללים:

כמות גדולה של נוגדי חמצון

חוקרים מסכימים כי הקקאו הוא אחד מהמזונות הטבעיים והעשירים ביותר בנוגדי חמצון שאתם יכולים לצרוך. למעשה, בצורתו הטבעית, לקקאו יש כמות גדולה פי שלוש של נוגדי חמצון מהתה הירוק. נוגדי חמצון מקדמים כולסטרול בריא, מגנים כנגד פגיעה בתאים ואפילו יכולים למנוע סוגים מסוימים של סרטן. אלו הן רק מספר דוגמאות. בסך הכל, נוגדי חמצון מועילים מאוד לגוף האנושי.

גרגירי קקאו לדיאטה

משאב טבעי נגד דכאון

לפעמים מתייחסים אליהם כ"נוגדי הדיכאון של הטבע", גרגירי קקאו מכילים שלושה נוירוטרנסמיטורים עיקריים אשר מקדמים מצב רוח טוב. סרוטונין, דופמין ופנילאתילאמין עובדים ביחד כדי לשמור על המצב הנפשי שלכם שמח. בנוסף לכך, גרגירי קקאו מכילים מעכבי מונואמין אוקסידאז (MAO), שמאפשרים לשלושת הנוירוטרנסמיטורים להיות בתוך זרימת הדם שלכם במשך זמן ממושך יותר מהזמן שהם נמצאים שם בדרך כלל.

תמיכה במשקל בריא

למרות שאין מחקר רב בנושא, האמונה הרווחת היא שגרגירי קקאו עוזרים לקדם הורדה במשקל. זה לאור הפוליפנולים הנמצאים בתוך הגרגירים שיכולים לשפר את הרגישות לאינסולין ובכך לעזור לשמור על משקל תקין.

קידם לב בריא

זו עובדה כי לקקאו יש השפעה חיובית על מערכת הלב וכלי הדם. היא עושה את זה על ידי הורדת הכולסטרול הרע במערכת הדם שלכם והעלת רמות הכולסטרול הטוב. גרגירי קקאו גם מכילים מגנזיום ששומר מפני קרישי דם ושומר על שאיבת דם יעילה מהלב.

כאשר צורכים גרגירי קקאו , יש ברשותכם מספר אפשרויות. חלק מהאנשים אוהבים לאכול אותם חיים, בזמן שזה ללא ספק הדרך היעילה ביותר לאכול אותם, אך גם הדרך המרה ביותר. שוקולד מריר הוא דרך הרבה פחות מהנה לאכילת גרגירי קקאו. זה יהיה חכם לקנות חטיף שכולל לפחות 70% קקאו וללא חלב כלל, מכיוון שהחלב יגרע מיכולת הגוף שלכם לספוג את נוגדי החמצון הטבעיים.

https://www.youtube.com/watch?v=jb8Oj8AXhEk

 

Scroll to Top