גהי

הכנת גהי עם צמחי מרפא איורוודי

גהי (חמאה מזוקקת) מטפלת בבעיות בריאותיות רבות כגון – חידוש חיוניות מינית ,ריקמות סיכה, עצבים ואיברים. על פי המדע האיורוודי, גהי עוזר לייצר זרע בריא, שומר על מערכת העיכול חזקה, שומר על עיניים וזיכרון צעיר.

היום אני רוצה לתת לכם מתכון מרפא לגהי שלוקח את תהליך הריפוי צעד אחד קדימה. יש הרבה תערובות מרפא לגהי (גהי משולב עם צמחים) – ידוע ואמין במשך מאות שנים.

להגן על עצמנו מפני חיים קשים

 

תחשבו על זה ככה: אנו שואפים כף של חלקיקים מוצקים כל יום (אנחנו חיים בתוך מרק רעיל). האם זה לא הגיוני שניקח צמחי מרפא כדי לשמור על הרקמה סופר נקייה, לחה וחזקה? המתכון של היום יכול לשמש גם אמצעי מניעה וטיפול במחלות באזורי האוזן, האף והגרון. חצי כפית מדי יום יגן על הגוף מפני כל אותם רעלים בלתי נראים שמרחפים סביבנו.

אני ממליץ על זה לכל מי שרוצה לשפר את התודעה הנפשית, להרגיע את עצביו ולפתח התמקדות חזקה. אישית, אני משתמש בו כדי להילחם באלרגיות, בעיות נשימה וכאבי ראש קשים. וזהו משקה נהדר לעיסוי הצ'אקרות וחידוש האנרגיה בגוף שלנו.

תנו לי להציג בפניכם כמה מרכיבים מיוחדים

אני רוצה להציג לכם את צמחי המרפא שנכנסים  לגהי זה – ולתת לכם מושג איך כל אחד תורם לאיזון הגוף. כמו שאני תמיד אומר: זה טוב לקרוא את התווית ולדעת מה נכנס לתוך הגוף שלכם.

אשוונגנדה: משפיע על עייפות, חולשה, אימפוטנציה, בעיות פוריות, דלקת פרקים ובעיות אחרות הקשורות להזדקנות. זה דומה לג'ינסנג, אך ללא כל עליות חום או תופעות לוואי.

אבקת ברהמי: מטפל בנשירת שיער ובעיות עור כגון אקזמה ופסוריאזיס

אבקת ליקוריטי מלוטי: נהדר עבור בעיות הסימפונות, וכן מעיים וזיהומים בדרכי השתן.

שאטוורי (אספרגוס רייסמוסוס): בהודו, שאטוורי נחשבת למקבילה לאשווגנדה. פירוש השם הוא "אישה עם מאה בעלים "- בהתייחסות להשפעה המחודשת של צמחי המרפא על אברי רבייה של נשים.

עכשיו למתכון …

הארת הגהי

2 כפיות אבקת ברהמין

3 כפיות אבקת ליקוריץ מלוטי

4 כפיות של אשוונגנדה

4 כפיות שאטוורי

1. לרסק את צמחי המרפא במטחנת חשמל או מעבד מזון קטן.

2. מניחים בסיר עם 14 כוסות מים.

3. מבשלים את המצרכים עד שהוא שנהיה סמיך. לא צריך להיות מים רופפים במחבת.

4.מוסיפים תערובת לחמאה ומכינים את הגהי כרגיל.

מתכון זה מספיק עבור קילו חמאה. זה יכול לשמש בכל המתכונים הקשורים לגהי. הוסף את הגהי ותערבב אותו עם כפית חלב חם. ותהנה גם מהטעם וגם מהיתרונות.

Scroll to Top